نوسازی نصبیات ترافیکی در حوزه منطقه۴ با هدف افزایش ایمنی در مسیرهای اصلی و فرعی

نوسازی نصبیات ترافیکی در حوزه منطقه۴ با هدف افزایش ایمنی در مسیرهای اصلی و فرعی

به گزارش شهریار ، اکبر امجدی با بیان این مطلب اظهار داشت:  مطالعات ترافیکی و بودجه‌گذاری در این بخش، از رویکردهای دائمی منطقه۴ است .

وی تصریح کرد: بر این اساس، ۶۵ تابلو در معابر منطقه نصب شده که علاوه بر تاثیرات ترافیکی، در حفظ هویت بافت قدیمی منطقه نیز موثر است .

شهردار منطقه۴ تبریز، نصب و رنگ‌آمیزی دو قطعه سرعتگاه در خیابان خرسندی و ۲۵ قطعه سیلندر در خیابان‌های علامه امینی واقع در میدان آذربایجان را از نصبیات کارساز منطقه در مسیرهای اصلی خواند .

وی به خط کشی محوری خیابان خرسندی به طول تقریبی ۵۰۰ متر اشاره کرد و گفت: با توجه به تفکیک خط ویژه تاکسی در دو خیابان خرسندی و شمس تبریزی، مطابق مصوبه کارشناسی، ۶۹۱ قطعه گل میخ در این دو مسیر نصب شده ‌است .

امجدی ادامه داد: جانمایی سه بشکه ترافیکی در اول زیرگذر حجتی و در دو طرف میدان آذربایجان از دیگر اقداماتی است که با توجه به اجرای عملیات عمرانی، به منظور پیشگیری از وقوع تصادف، صورت گرفته‌ است .

وی با اشاره به اینکه نوسازی موانع و علایم ترافیکی در دستور کار اداره حمل‌ونقل و ترافیک منطقه است، افزود: ۶۵ قطعه سیلندر ترافیکی و ۲۵ قطعه گل میخ مستعمل از سطح حوزه جمع‌آوری و نوسازی شده ‌است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات