اگر مردم و مدیریت شهری کنار هم باشند اتفاقات خوبی در جامعه رقم می خورد

اگر مردم و مدیریت شهری کنار هم باشند اتفاقات خوبی در جامعه رقم می خورد

سعید ابریشمی راد در مراسم افتتاح و بهره برداری از میدان طاهرآباد، اجرای طرح چلچراغ توسعه و بهره برداری از پروژه های متعدد، هر هفته در نقطه ای از کاشان بزرگ را یادآور شد و اظهارکرد: در ششمین هفته، افتخار حضور در میان مردم مومن، فرهیخته و ولایت مدار طاهرآباد برای بهره برداری از میدانی که علاوه بر نیاز مردم، بر اساس خواست و پیشنهاد معتمدین آنها اجرا شد، حاصل گردید.

وی تصریح کرد: معتمدین طاهر آباد مصداق واقعی این سخن هستند که اگر مردم و مدیریت شهری کنار هم باشند اتفاقات خوبی در جامعه رقم می خورد.

شهردار کاشان در ادامه زیرسازی و آسفالت ۱۰ معبر همزمان با اجرای این پروژه در فاز دو ناجی آباد را یادآور شد و گفت: برای بهره برداری از این معابر بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

وی، مساحت معابر نیازمند آسفالت بر اساس درخواست های مردمی در ناجی آباد را حدود ۵۰۰ هزار متر مربع ذکر و عنوان کرد: از سال گذشته تا کنون ۱۴۰هزار متر مربع از این معابر زیرسازی و بیش از ۹۰ هزار مترمربع آسفالت شده است.

به گفته وی، ارزش ریالی خدماتی که از سال گذشته در محدوده ناجی آباد صورت گرفته بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال است.

ابریشمی راد، با تقدیر از مردم طاهرآباد، مدیر و کارکنان منطقه پنج شهرداری در اجرای  پروژه میدان طاهرآباد، انجام خدمات متعدد و متنوع به مردم در چنین شرایط دشوار اقتصادی را علاوه بر همت والای تلاش گران شهرداری و  همراهی شهروندان، توفیقی بزرگ قلمداد کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات