ششمین ایستگاه چلچراغ توسعه در طاهرآباد و فاز دو ناجی آباد برپا می شود

ششمین ایستگاه چلچراغ توسعه در طاهرآباد و فاز دو ناجی آباد برپا می شود

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان، از بهره برداری میدان  طاهرآباد و همچنین افزون بر ۱۳.۵ هزار متر مربع از معابر سطح فاز دو ناجی‌آباد پس از اتمام عملیات راهسازی و اجرای آسفالت خبر داد و گفت: این پروژه ها در ششمین هفته اجرای چلچراغ توسعه به بهره برداری می رسند.

مهدی بذرافشان، با اشاره به افتتاح میدان طاهرآباد اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵.۵ میلیارد ریال پس از اقداماتی نظیر زیرسازی،ایجاد تاسیسات، تامین فضای سبز و روشنایی، جدول‌گذاری میدان و معابر اطراف و رنگ آمیزی آن، اجرای آسفالت و آزادسازی معابر  منتهی به میدان به بهره برداری می رسد.

وی  افزود: مراسمی برای افتتاح این پروژه شامگاه فردا پنجشنبه ۲۷ تیرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع طاهرآباد با حضور شهردار، مدیران شهری و معتمدین محلی برگزار می شود.

این مسئول همچنین با اشاره به بهره برداری از برخی از معابر فاز دو ناجی آباد به عنوان دیگر پروژه ششمین هفته چلچراغ توسعه، «نیلوفر ۳ » و معابر منشعب از آن را محور این عملیات دانست و بیان کرد: برای راهسازی و آسفالت بیش از ۱۳.۵ هزار متر مربع این معابر بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

بذرافشان،متذکر شد: علاوه بر «نیلوفر ۳»، معابر ارغوان ۵، ۶، ۷ و ۸ (با فرعی‌ها) و لادن‌های ۴، ۵، ۶ و ۷ پس از اتمام عملیات راهسازی و آسفالت به بهره‌برداری می رسند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات