شهردار طبس در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس خواستار توجه ویژه دولت به شهرداری ها شد.

شهردار طبس در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس خواستار توجه ویژه دولت به شهرداری ها شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، مهندس بهارستانی شهردار طبس با همراهی شهردار عشق آباد و اعضای شوراهای اسلامی شهر دیهوک و عشق آباد با محمدجواد فلاحی فرماندار جدید طبس دیدار و گفتگو کرد.

شهردار طبس در ابتدای این دیدار گفت: به نمایندگی از مردم و جامعه شورائیان از زحمات فرمانداران سابق و اسبق تشکر می کنم و از اینکه جناب آقای مهندس فلاحی قبول زحمت نمودند و همچنین از حسن اعتماد استاندار محترم جناب آقای مهندس معتمدیان تقدیر و تشکر می کنم.

مجید بهارستانی در ادامه افزود: امیدواریم این انتخاب و انتصاب که مصادف با ایام دهه کرامت بود موجب تعالی مدیریت شهری در شهرستان و باعث هم افزایی و همدلی و همصدایی بر پایه ارزش های ولایی و انقلابی باشد.

شهردار طبس با اشاره به خدمات گسترده و همه جانبه شهرداری ها به مردم، خاطرنشان کرد: شهرداری ها ویترین و پیشانی خدمات دولت و نظام به مردم هستند لذا در تقسیم اعتبارات باید توجه ویژه ای به شهرداری ها شود.

وی با ذکر این نکته که هم اکنون فصل تقسیم اعتبارات تملک دارایی در شهرستان می باشد گفت: از جنابعالی تقاضا دارم که مجموعه شهرداری طبس را بطور ویژه مورد حمایت قرار دهید چرا که استانی شدن ارزش افزوده و کاهش دو سوم پرداختی ها به این شهرداری مشکلات و سختی های زیادی به مجموعه وارد کرده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری طبس مسینا

    منبع خبر

    شهرداری طبس  مسینا

    شهرداری طبس مسینا

    شهرداری طبس مسینا یک شهرداری در شهر درمیان می باشد

      نظرات