بازدید مدیرکل بازرسی استانداری از فرمانداری شهرستان تاکستان

بازدید مدیرکل بازرسی استانداری از فرمانداری شهرستان تاکستان

بازدید مدیرکل بازرسی استانداری از فرمانداری شهرستان تاکستان

به گزارش روابط عمومی شهرداری تاکستان، معصومه مرادیان مدیرکل بازرسی استانداری قزوین به منظور نظارت مستقیم بر روند ملاقات عمومی مسئولین ادارات با شهروندان در سطح شهر تاکستان از فرمانداری تاکستان بازدید به عمل آورد.

معصومه مرادیان مدیر کل بازرسی استانداری قزوین، در آغاز سخنان خود ضمن تبریک به مهندس محمد پیری شهردار جدید تاکستان، از ایشان به عنوان مسئولی متعهد، متخصص و  با سابقه درخشان یاد کرده و برای ایشان آرزوی موفقیت نمود.

مرادیان با تاکید بر بازرسی ویژه از شهرداری های سطح استان و تمرکز بر پرونده های پیگیری نشده ماده ۱۰۰ ، جریمه های احصاء نشده، تغییرات چک های حقیقی و حقوقی و ... خاطر نشان کرد:  شهرداران جدید موظف هستند آراء کمسیون ماده ۱۰۰  را از گذشته تا کنون بطور جدی پیگری کنند.

وی افزود: مسئولین ادارات و دستگاه هایی که بیشترین مطالبات و درخواست ها در سامانه ارتباط مردمی سامد در حوزه وظایف آن ها ثبت گردیده باید توجه داشته باشند که تمامی مکالمات و مطالبات مردمی به طور مستقیم از نهاد ریاست جمهوری شنود و مورد پیگیری های مکرر قرار می گیرد.

در این دیدار که با حضور مهندس رضا طاهری فرماندار، مهندس محمد پیری شهردار و روسای دیگر ادارات سطح شهرستان برگزار شد شهروندان با حضور در سالن اجلاس فرمانداری ضمن پر کردن فرم جهت پیگیری درخواست ها، به بیان مشکلات و مطالبات خود پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تاکستان

    منبع خبر

    شهرداری تاکستان

    شهرداری تاکستان

    شهرداری تاکستان یک شهرداری در شهر تاکستان می باشد

      نظرات