آگهی فراخوان عمومی

آگهی فراخوان عمومی

سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمان به نمایندگی از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات برای شناسایی، ارزیابی و جذب سرمایه گذار جهت اجرای پروژه احداث تونل ارتباطی(شبکه فیبرنوری) شهر کرمان، فراخوانی اعلام و منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمان به نمایندگی از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در نظر دارد با استفاده از سرمایه گذاری و مشارکت  بخش خصوصی اقدام به «احداث تونل ارتباطی (شبکه فیبرنوری) » نماید. لذا بدینوسیله از کلیه اشخاص حقوقی، دارای دانش، فناوری، تجربه کاری و علاقه‌مند به سرمایه گذاری در این بخش، به روش B.O.T (ساخت، بهره برداری، انتقال) و پشتیبانی، دعوت به عمل می آید از تاریخ آگهی حداکثر تا روز ۹۸/۵/۱۲ ، با مراجعه به دبیرخانه سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمان به آدرس: کرمان خیابان شهید باهنر، نبش کوچه شماره ۱۰ و پرداخت مبلغ دو میلیون ریال به حساب شماره ۸۶۳۱۷۰۱۸۶۹ بانک ملت، شعبه مرکزی، به نام سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی، نسبت به خرید، تکمیل و تحویل اسناد برگزاری فراخوان اقدام نمایند.

براساس این گزارش، آخرین مهلت تکمیل و تحویل اسناد یاد شده تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ دوازدهم مردادماه ۹۸ به دبیرخانه سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمان، خواهد بود.

گفتنی است متقاضیان جهت کسب اطلاعات فنی بیشتر می توانند با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمان با شماره تلفن های ۰۳۴۳۲۲۳۱۳۱۸ - ۰۳۴۳۲۲۲۶۳۹۶ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است هزینه آگهی به عهده برنده فراخوان است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات