عملکرد درخشان شهرداری قشم در سایه تعامل با منطقه آزاد

عملکرد درخشان شهرداری قشم در سایه تعامل با منطقه آزاد

شهردار قشم گفت: نگاه تعامل محور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، منشا خدمات ارزنده ای در سطح شهر بوده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری قشم احمد رحیمی هلری اظهار امیدواری کرد با استفاده از این ظرفیت و فرصتهایی که سازمان منطقه آزاد در اختیار شهرداری گذاشته، این مجموعه بتواند کماکان خدمات ارزنده ای به شهروندان ارائه کند. وی افزود: در صورت واگذاری زمین، شهرداری آمادگی دارد با اعتبارات ویژه ی خود نسبت به توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی در سطح شهر اقدام کند.
شهردار قشم ضمن تشکر از نگاه تعامل محور حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: این نوع تعاملات و همکاری های فی مابین سازمان و شهرداری تا بجال ثمرات خوبی داشته و مردم قشم از این فرصت ها و خدمات به خوبی بهره مند شده اند. وی افزود: شهرداری در نظر دارد در راستای خدمات رسانی بیشتر به شهروندان، اقدامات مهمی را در شهر انجام دهد؛ وی ادامه داد: ان شاءالله پس از واگذاری زمین از طرف سازمان منطقه آزاد شهرداری این آمادگی را دارد که بزودی با اعتبارات ویژه ی شهرداری و بر اساس اولویتهای تعیین شده اقدام به احداث سالن ورزشی اختصاصی بانوان کند، وی افزود: پارک اخصاصی بانوان و فرهنگسرا از دیگر اولویتهای شهرداری است که ان شاءالله با واگذاری زمین از سوی سازمان، با اعتبارات شهرداری احداث خواهند شد.
گفتنی است، شهرداری قشم در دو سال گذشته با تعامل خوبی که با سازمان منطقه قشم برقرار کرده عملکرد درخشانی در حوزه عمرانی و خدمت رسانی به شهروندان از خود بجا گذاشته است. پارک خطی بلوار ژئوپارک از جمله پروژه های شاخصی است که زمین آن از سوی سازمان منطقه آزاد واگذار شده و شهرداری قشم با تخصیص اعتبارات ویژه و جذب اعتبارات دولتی، این پروژه را در سال گذشته آغاز کرد و امروز در مراحل پایانی کار قرار دارد و تا کمتر از یک ماه دیگر به بهره برداری می رسد. پارک بوستان از دیگر پروژه هایی است که زمین آن از سوی سازمان منطقه آزاد به شهرداری واگذار شده بود و به همت شهرداری قشم احداث شد؛ این پارک یکی از بزرگترین پارکهای محله ای قشم است که به بهره برداری رسیده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قشم

    منبع خبر

    شهرداری قشم

    شهرداری قشم

    شهرداری قشم یک شهرداری در شهر قشم می باشد

      نظرات