خبرنامه الکترونیک روابط‌عمومی شرکت راه‌اندازی شد

خبرنامه الکترونیکی توسط روابط‌عمومی با آدرس http://news.azarab.net راه‌اندازی و در دسترس همکاران شرکت قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی، مدیر روابط عمومی شرکت با اعلام این خبر گفت: جهت ارتقای سطح اطلاع‌رسانی و پوشش دقیق و وسیع‌ اخبار شرکت و حوزه‌ی آب، خبرنامه‌ی الکترونیکی راه‌اندازی شده و از طریق آدرس http://news.azarab.net در دسترس همکاران شرکت قرار گرفته است.

محمدرضا عزیزپور با بیان اینکه این سامانه از طریق بخش سامانه‌های داخلی سایت داخلی نیز در دسترس است، افزود: همکاران می‌توانند با رجوع به این سایت، اخبار منتشر شده‌ی شرکت در پایگاه‌های خبری و دیگر اخبار مربوط به حوزه‌ی آب را در بخش «آرشیو اخبار» مشاهده کنند.

وی ادامه داد: همچنین در بخش «عناوین مطبوعات»، تیترهای اصلی بیش از ۱۵ روزنامه‌ی سراسری قابل مشاهده است. در بخش «صفحات مطبوعات» نیز، فایل پی‌دی‌اف بیش از ۷۰ نشریه‌ی مهم کشوری در دسترس کاربران قرار دارد. بخش «مطبوعات خارجی» نیز حاوی صفحات ده‌‌ها روزنامه‌ی مطرح سراسری جهان است.

به گفته‌ی عزیزپور؛ صفحات نزدیک به صد مجله‌ی عمومی، تخصصی و سازمانی نیز در بخش «نشریات» این خبرنامه‌ی الکترونیک در دسترس همکاران قرار دارد. همچنین در آینده‌ی نزدیک اخبار منتشر شده‌ی شرکت در بخش «بریده اخبار» نیز قابل دسترس خواهد بود.

مدیر روابط عمومی شرکت، در پایان با بیان اینکه امروزه یکی از وظایف اصلی روابط‌عمومی‌ها مانیتور کردن اخبار روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها به طور روزانه و تهیه‌ی بریده جراید برای ارائه به مدیران و همکاران سازمان است، گفت: در نرم‌افزار خبرنامه‌ی الکترونیک، کارشناس روابط عمومی با استفاده از ابزارهای رصد اخبار موجود در نرم‌افزار، بلافاصله پس از درج خبر مرتبط با سازمان در سایت‌های خبری آن را از طریق تلگرام، پیامک و ... دریافت می‌کند و در صورت تائید بلافاصله از طریق تلگرام، پیامک، شبکه داخلی و ... در چارچوب خبرنامه داخلی سازمان در اختیار همکاران قرار می‌دهد و بتدریج این قابلیت‌ها و امکان درج نظر توسط همکاران نیز در خبرنامه فعال خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی

    شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات