شناسایی ۱۲۰ انشعاب غیرمجاز در سطح روستای عمیدآباد

شناسایی ۱۲۰ انشعاب غیرمجاز در سطح روستای عمیدآباد

مدیرعامل شرکت آبفار استان زنجان از شناسایی بیش از ۱۲۰ انشعاب غیرمجاز آب در سطح روستای عمیدآباد شهرستان ابهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان، رضا کابلی با بیان اینکه روستای عمیدآباد دارای ۸۳۹ مشترک با ۷۲۴ خانوار می باشد، گفت: با تلاش اداره مدیریت مصرف، مدیریت و کارکنان امورآبفار شهرستان، دهیاری و شورای اسلامی روستا بیش از ۱۲۰ فقره انشعاب غیرمجاز در روستای عمیدآباد شناسایی و مراحل قانونی جهت قطع آنها صورت گرفت .

رضا کابلی تصریح کرد: با توجه به وجود تعداد بالای انشعابات غیرمجاز در روستای عمیدآباد و تنش آبی بالای روستا، در یک اقدام عملیاتی تعدادی از انشعابات غیرمجاز عمده روستا که اقدام به آبیاری باغات در سطح گسترده از محل آب شرب نموده بودند، قطع گردید.

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: دارندگان انشعابات غیرمجاز در دو مرحله اخطار دریافت نموده و به همه افراد راهنمایی‌های لازم جهت استفاده قانونی از آب شرب ارایه گردید.

مدیر عامل شرکت آبفار با بیان اینکه ارایه خدمات مطلوب آب‌رسانی در تمام روستاهای شهرستان ابهر در سایه همکاری مشترکین روستایی و استفاده قانونی و صحیح از آب آشامیدنی سالم ممکن است، تصریح کرد : آب تولیدی در روستای عمید آباد ۳برابر نیاز اهالی تامین می گردد که به دلیل استفاده بی رویه و عدم رعایت الگوی مصرف روستاییان همواره با کمبود آب مواجه می باشد .

این مقام مسئول تاکید کرد: مصرف آب از انشعاب غیرمجاز به‌لحاظ قانونی و شرعی جایز نیست و این‌گونه انشعاب‌ها منجر به اخلال در خدمات رسانی منظم و تضیع حقوق سایر مشترکین ، ایجاد آلودگی در شبکه توزیع آب ، کاهش عمر مفید شبکه توزیع آبرسانی و همچنین برداشت بی‌رویه منجر به افت فشار آب در شبکه توزیع می‌شود

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان یک شرکت در شهر زنجان می باشد

      نظرات