سرپرست امور آب و فاضلاب زاهدان منصوب گردید

سرپرست امور آب و فاضلاب زاهدان منصوب گردید

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان، طی مراسمی با حضور مدیرعامل آبفا، قائم مقام، معاونین و مدیران این شرکت، حجت حسین پور بعنوان سرپرست امور آبفای شهرستان زاهدان معرفی شد.

در این مراسم قاسمی با بیان سوابق مدیریتی و اجرایی حسین پور وی را بعنوان نیروی خوشفکر و خلاق معرفی نمود و از خدمات ارزنده سرگلزایی طی شش سال مدیریت امور آبفای شهرستان زاهدان قدردانی و تشکر کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن آرزوی موفقیت برای مدیر جدید امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان اظهار امیدواری کرد با تعامل خوب با مردم و مسئولان شهرستان خدمات مطلوب تری به مردم شریف این شهرستان ارائه کند.

وی در ادامه افزود: مدیر جدید از کارشناسان خبره، زبده، فنی و علمی شرکت هستند و انتظار می رود کارها را فنی تر و علمی تر پیش ببرد تا این مسوولیت خطیر را به خوبی به انجام برساند.

قاسمی با تقدیر و تشکر از مهندس سرگلزایی مدیر سابق این امور به دلیل تعامل خوب با فرماندار، مسوولان و مردم شهرستان گفت: مهندس سرگلزایی عملکرد قابل قبولی داشته اند و برای ایشان در دیگر عرصه های خدمات رسانی آرزوی موفقیت داریم .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: مهندس سرگلزایی به دلیل دارا بودن دیدگاه های فنی خوب و تبحرهای فنی خاص در پیشبرد امور مربوط به آب و فاضلاب نیز از مدیران خوب استان هستند که جنبه های بارز شخصیتی و فنی وی و رعایت پیوست های اجتماعی از سوی ایشان دستاورد های خوبی را در شهرستان زاهدان رقم زده است و ما بخشی از دستاوردهای شهرستان را مرهون زحمات وی هستیم .

لازم به ذکر است: فرهاد سرگلزایی بعنوان معاون مشترکین و در آمد شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان در حال خدمت می باشد.

حسین پور نیز در مراسم معارفه خود، اصول کار در آبفای شهرستان زاهدان را بر اساس سه محور نظم و قانونمندی، احترام و همدلی و همکاری بین همکاران در انجام امور و ارائه خدمات مطلوب به مشترکین اعلام کرد.

گفتنی است: پیش از این حسین پور بعنوان مسئول شبکه و انشعابات آب و فاضلاب شهرستان زاهدان خدمت می نمود.


لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان

    شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان

    شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات