طرح آموزشی غنی سازی اوقات فراغت فرزندان کارکنان آبفای شهری آذربایجان غربی آغاز شد

طرح آموزشی غنی سازی اوقات فراغت فرزندان کارکنان آبفای شهری آذربایجان غربی آغاز شد

داریوش رضایی مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای شهری استان در مصاحبه تختصاصی با خبرنگار پیام آبفا گفت : همزمان با فرارسیدن فصل تابستان  براساس برنامه ریزی های انجام شده برای اجرای این طرح در پنج گروه آموزشی، ، هنری، مهارتی و ورزشی رشته های متنوع برای گروه های سنی مختلف در نظر گرفته شده است .

رضایی افزود : طبق برنامه ریزی های انجام شده با واحد ورزش شرکت ، علاقه مندان به شرکت در رشته های ورزشی تنیس روی ،فوتبال ، والیبال (دختران و پسران) می توانند در کلاس های اختصاصی اوقات فراغت که در مجموعه های ورزشی  این شرکت برگزار خواهد شد، شرکت کنند .

وی با بیان اینکه امسال نیز همکاران می توانند از تخفیف ثبت نام در کلاس ها برخوردار باشند، گفت: بنا بر تعهدات صورت گرفته، کارکنانی که فرزندان آنان در کلاس های اوقات فراغت شرکت کرده اند، از این تخفیف بهره مند میباشند.

داریوش رضایی  همچنین درخصوص کلاس های پیش بینی شده جهت طرح اوقات فراغت به کلاس های علمی ، فرهنگی ، هنری و ورزشی در قالب رشته های کامپیوتر  و نقاشی  و رشته های ورزشی  تنیس روی میز ،فوتبال و والیبال برای فرزندان ۴ تا ۱۸ سال اشاره کرد .

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه مردم کشورمان بویژه جوانان و نوجوانان گفت : غنی سازی اوقات فراغت راهکاری ارزنده در راستای جلوگیری از آفات و آسیب های فرهنگی امروزی است .

مدیر روابط عمومی آبفای شهری استان  در ادامه خاطرنشان ساخت : توجه به خانواده‌های کارکنان و فرزندان شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی یکی از مهم ترین  اهداف و اقداماتی است که این شرکت در طرح آموزشی غنی سازی اوقات فراغت فرزندان در نظر گرفته است .

گفتنی است کلاسهای ورزشی نیز در رشته های فوتبال، والیبال و تنیس روی میز  برای پسران و دختران زیر نظر مربیان مجرب استان برگزار می شود .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات