برگزاری همایش مدیریت مصرف برق ویژه مشترکین کشاورزی در شهرستان رودبار جنوب

برگزاری همایش مدیریت مصرف برق ویژه مشترکین کشاورزی در شهرستان رودبار جنوب

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، این همایش با حضور مدیر دفتر مدیریت مصرف، مشاور شرکت در خصوص مدیریت مصرف برق، امام جمعه، بخشدار مرکزی، مدیریت برق،مسئولین و کشاورزان شهرستان رودبار جنوب در سالن ارشاد این شهرستان در تیرماه سال جاری برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه این شهرستان به اهمیت صرفه جویی در مصرف برق از دیدگاه اسلام اشاره نمود و از کشاورزان خواست برای گذر از پیک تابستان سال جاری همکاری های لازم را با شرکت برق جنوب استان کرمان داشته باشند.

ثمره مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت برق جنوب استان کرمان در این همایش به تفاهم نامه های منعقد شده با مشترکین کشاورزی اشاره نمود و گفت:  در طرح های کشاورزی در صورتی که مشترکین کشاورزی در چهار ساعت پیک ظهر و شب همکاری داشته باشند، هیچ گونه هزینه ای بابت برق مصرفی خود پرداخت نمی نمایند لذا در راستای این همکاری دو پاداش با یک خاموشی چهار ساعته شامل حال مشترکین کشاورزی می شود.

همچنین کریم زاده مشاور این شرکت به تشریح کامل موارد مدیریت مصرف برق در زمینه کشاورزی پرداخت و راهکارهای مناسبی برای مصرف بهتر برق برای این مشترکین را ارائه نمود.

در پایان این نشست جلسه پرسش و پاسخی بین مشترکین و مسئولین این حوزه برگزار و به سوالات و ابهامات این مشترکین پاسخ داده شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب) یک شرکت در شهر کرمان می باشد

      نظرات