سامانه میز خدمت الکترونیک اداره کل راه و شهرسازی استان البرز راه اندازی شد.

سامانه میز خدمت الکترونیک اداره کل راه و شهرسازی استان البرز راه اندازی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از راه اندازی سامانه میز خدمت الکترونیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

در این خصوص گفت با توجه به تاکید ریاست محترم جمهور و بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص استقرار و پیاده سازی میزخدمت الکترونیک و در راستای تحقق دولت الکترونیک و شفاف سازی ارائه خدمت به شهروندان ، این اداره کل اقدام به راه اندازی سامانه میز خدمت هوشمند نموده است .

سید احمد احمدی در شرح این سامانه بیان داشت  درطراحی این سامانه از تکنولوژی های روز استفاده گردیده است که قابل استفاده در تمامی دستگاهها (رایانه های رومیزی ، تبلتها و موبایلها) می باشد و این سامانه بصورت کاملا تعاملی طراحی گردیده  و متقاضی می تواند کلیه روندهای ارائه خدمت را پیگیری نماید و بصورت الکترونیکی با کارشناس مربوطه در تعامل باشد. اطلاع رسانی از طریق پیامک از قابلیت های دیگر این سامانه می باشد .

شایان ذکر است این سامانه با آدرس Eservice.Alborzrud.ir در دسترس مردم است و  در حال حاضر خدماتی از قبیل استعلام سوابق مالکیت و یا استفاده از تسهیلات دولتی ، استعلام وام مسکن یکم ، استعلام نوعیت زمین ، اخذ سند مالکیت ، پیگیری صورت وضعیت ، پیگیری مکاتبات اداری ، ملاقات حضوری با مدیرکل و معاونین بصورت کاملا الکترونیکی قابل دسترس می باشد و درخصوص خدماتی که جهت دریافت خدمت نیاز به مراجعه حضوری متقاضی می باشد نیز امکان پیگیری الکترونیکی این قبیل خدمات وجود دارد .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات