ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با مردم فهیم شهرستان ساوه

ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با مردم فهیم شهرستان ساوه

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی جهت بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان ساوه دیروز به همراه تمامی معاونین خود به این شهر سفر کرد و با مردم و مسئولین این شهر ملاقات نمود .

در این سفر مهندس احمد مرزبان ابتدا در جلسه ملاقات مردمی که در سالن جلسات فرمانداری ساوه برگزار گردید به یکایک درخواستهای مردم فهیم این شهرستان گوش فراداده و دستورات لازم را به معاونین خود ابلاغ نمودند .

پس از آن در صحن رسمی شورای اسلامی شهر ساوه حضور یافته و در خصوص مسائل و موارد مطروحه به بحث و گفتگو پرداختند.

در این جلسه که با حضور فرماندار ، شهردار و تمامی اعضای شورای شهر ساوه برگزار گردید زمینهای ملی ، کمربندی شهر ساوه ، شهرک صنوف مزاحم ، اختصاص قیر جهت بازآفرینی شهری ، محلات هدف بازآفرینی شهری ، تولید مسکن ارزان و تعیین تکلیف اراضی بایر ومشکلات بخش نوبران  ... از جمله مواردی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

مدیر کل راه وشهر سازی استان مرکزی درحاشیه این جلسات گفت:سیاست کاری اداره کل راه وشهر سازی استان مرکزی ، تکریم ارباب رجوع ورفاه حال مردم استان است و امروز توفیقی حاصل شد تا در شهر ساوه و  به صورت گروهی همراه با معاونین در شهر ساوه حضور پیدا کردیم تا بتوانیم مشکلات مردم را بهتر لمس کرده و سریعتر برطرف نماییم.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزى

    اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات