عملیات عمرانی در سطح منطقه چهار شهر ارومیه در حال اجرا است

شهردار منطقه چهار شهر ارومیه گفت:  تعریض جاده چی‌چست ارومیه با توجه به حجم بالای تردد شهروندان در این مسیر به ویژه ساکنان مساکن مهر شهرک گلمان در دستور کار شهرداری قرار گرفته و هم‌اینک عملیات عمرانی آن در حال انجام است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ فرخ عبدی  با بیان اینکه محدوده تحت نظارت این شهرداری، خیابان‌ کاشانی تا حوالی خیابان مدرس، خیابان همافر، فلکه کسری محدوده ولی عصر، بلوار ۱۷ شهریور تا کمربندی خاتم الانبیاء در محدوده شهرداری منطقه ۴ قرار دارد، اظهار کرد: از سمت جنوب نیز مناطق سمت بیمارستان طالقانی، ورزشگاه تختی تا پل سه چشمه داخل محدوده این شهرداری محسوب می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از ابتدای میدان چی‌چست، کمربندی خاتم الانبیاء، جاده منتهی به روستای کشتیبان، جاده سنتو و پایین‌تر از روستای طسمالو جزو داخل محدوده و حریم منطقه چهار شهرداری است.

عبدی با اشاره به  تعریض جاده چی‌چست ارومیه افزود: این جاده جزء مناطق داخل حوزه محسوب شده و وظیفه اصلی شهرداری برای مناطق داخل حوزه نگهداری اراضی و باغات برای جلوگیری از تغییر کاربری است، اما با توجه به پرتردد بودن این جاده و اینکه تردد ساکنان مسکن‌های مهر از جمله شهرک گلمان از این جاده انجام می‌شود و نبود آسفالت مناسب بروز تصادفات با خسارت‌های مالی و جانی را افزایش می‌دهد، تعریض این جاده به دستور شهردارارومیه  آغاز شده است.

وی یادآور شد: در سال جاری تعریض جاده چی‌چست از ابتدای جاده تا روبروی زندان مرکزی ارومیه جزو اقدامات عمرانی است که توسط شهرداری انجام می‌شود و از روستای میاوق تا روستای دارغالو نیز از جمله برنامه‌هایی است که تعریض آن توسط راهداری انجام می‌شود.

شهردار منطقه چهار ارومیه همچنین از رفوژ جاده امامزاده خبر داد و گفت: اجرای عملیات رفوژ میانی جاده های چی‌چست و امامزاده با توجه به اینکه مردم در فصل تابستان برای رفتن به باغات و مزارع روستایی بیشتر در این مسیرها تردد دارند با سرعت بیشتری در حال انجام است تا از وقوع سوانح رانندگی تا حد امکان در این جاده کاسته شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات