صادقیان: برنامه «اصفهان ۱۴۰۵» سال آینده تقدیم شورای شهر می‌شود

صادقیان: برنامه «اصفهان ۱۴۰۵» سال آینده تقدیم شورای شهر می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: تیرماه سال آینده برنامه ۱۴۰۵ شهرداری اصفهان تقدیم شورای اسلامی شهر خواهد شد.

علیرضا صادقیان در دومین نشست فصلی مدیران شهرداری اصفهان در سال ۹۸ اظهارکرد: معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان از ابتدای سال ۹۸، هفت هدف و مقصد عمده را برای عملیاتی‌کردن برنامه سنجش‌پذیر شهردار اصفهان و برنامه «اصفهان ۱۴۰۰» طراحی و بودجه را با رویکرد تعریف این هفت محور تنظیم کرده است.

وی با اشاره به تبیین سیاست‌های شهرداری در فرایند تدوین برنامه راهبردی ۱۴۰۵، افزود: این برنامه هماهنگ کننده تمام فعالیت‌های شهرداری از ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۵ است و مسیر توسعه و تحول شهر را تعیین خواهد کرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان در خصوص ویژگی های بارز برنامه اصفهان ۱۴۰۵، افزود: از ویژگی های مهم برنامه اصفهان ۱۴۰۵ فرابخشی و متکی بودن آن به راهکارهای نگهداری شهر بر اساس توسعه پایدار و قابل سنجش بودن آن در تمام سطوح است.

وی با بیان اینکه تیرماه سال آینده برنامه ۱۴۰۵ شهرداری اصفهان تقدیم شورای اسلامی شهر خواهد شد، خاطرنشان کرد: سیاست های اتخاذ شده در برنامه ۱۴۰۵ مبتنی بر تعامل معاونت‌ها، سازمان‌ها، مناطق، شرکت‌ها و موسسات وابسته به شهرداری همراه با مشارکت فعال نخبگان خواهد بود.

صادقیان با بیان اینکه در برنامه اصفهان ۱۴۰۵ توجه به آرمان گرایی در کنار واقع گرایی کامل‌تر از برنامه اصفهان ۱۴۰۰ است، گفت: با استفاده از مدل تعالی سازمانی نظم خوبی به برنامه های شهرداری اصفهان خواهیم داد که این گام از جمله اقدامات ماندگار خواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تصریح کرد: در برنامه اصفهان ۱۴۰۵ فرایند مدل های ارزیابی کارکنان، مدیران و سازمان ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به بودجه سال آینده شهرداری اصفهان، اظهارکرد: در بودجه سال ۹۹ شهرداری اصفهان تلاش می شود بودجه سازمان ها و شهرداری به صورت یک پکیج تقدیم شورای اسلامی شهر شود، کاری که تاکنون به دلیل دشوار بودن انجام نشده است.

صادقیان با اشاره به فعال شدن کمیته تخصیص بودجه در شهرداری اصفهان، گفت: شورای نظارت بر بودجه باید درخواست‌های مناطق و مدیریت ها برای جابه جایی اولویت ها را بررسی و تغییرات احتمالی را هر چه سریعتر اعلام کنند تا بتوانیم در زمان مناسب اصلاحات لازم را انجام دهیم.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات