بازدید عضو محترم هیات مدیره شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید، ...

بازدید عضو محترم هیات مدیره شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید، ...

عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ، از بخش های مختلف شهر جدید بینالود ، پروژه های شاخص  و بافت بومی شهر بازدید کرد..
وی ضمن بازدید از کلاس های اوقات فراغت شهر جدید بینالود و فعالیت های فرهنگی و ورزشی حوزه بانوان شهر گفت: کارهای بسیار خوبی در این شهر انجام شده و بستر مناسبی برای توسعه و پیشرفت وجود دارد.
عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید خاطر نشان کرد: برای ماندگاری شهروندان و جلوگیری از مهاجرت معکوس باید با مشارکت شهروندان برای اوقات فراغت بانوان و فرزندان شهروندان برنامه ریزی کرد .
ایشان ادامه داد : شهر جدید  به معنی فرهنگ جدید شهر نشینی است و باید برای تحقق اهداف شهر و توسعه و پیشرفت آن شهروندان را در تصمیم گیری های شهر مشارکت دهیم .
این مقام مسئول همچنین در جلسه ی هم اندیشی  که با نماینده بانوان شهروند برگزار شد ، با تاکید بر لزوم تشکیل NGO ها در شهر افزود: باید جایی که در آن زندگی می کنیم برای مان اهمیت داشته باشد و تهدید ها را شناسایی و به فرصت تبدیل کنیم .
در این جلسه بانوان شهروند بینالود نقاط قوت و ضعف و همچنین پیشنهادهایی را برای حوزه بانوان این شهر ارائه دادند و مقرر شد توسط شرکت عمران شهر جدید بینالود پیگیری شود.



لینک اصل خبر در سایت شهرداری بینالود

    منبع خبر

    شهرداری بینالود

    شهرداری بینالود

    شهرداری بینالود یک شهرداری در شهر بینالود می باشد

      نظرات