اجرای عملیات آسفالت منطقه بازار چشمه علی (حسین قصاب) به مساحت تقریبی ۷ هزار متر مربع صورت گرفت

اجرای عملیات آسفالت منطقه بازار چشمه علی (حسین قصاب) به مساحت تقریبی ۷ هزار متر مربع صورت گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با اشاره به اجرای عملیات آسفالت محله حسین قصاب در منطقه بازار چشمه علی افزود: از آنجایی که تامین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور و ساماندهی وضعیت معابر یکی از مهم‏ترین وظایف شهرداری‏ها محسوب می‏شود، عملیات بهسازی و روکش آسفالت منطقه چشمه علی( محله حسین قصاب) که یکی از محلات قدیمی شهر محسوب میگردد برای اولین بار، با نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنائی شهرداری با اجرای مساحت تقریبی ۷/۰۰۰ متر مربع به مرحله انجام رسید.

در همین رابطه شهردار مسجدسلیمان با اعلام خبر فوق افزود : به منظور بهبود کیفیت خدمات شهری وتسهیل در عبور و مرور شهری در محلات و خیابان های اصلی، عملیات لکه گیری آسفالت و بهسازی معابرشهری در سطح مناطق مختلف اجرایی گردیده و در حال اجرا می باشد.

وی بیان داشت: فعالیت‌های عمرانی شهرداری مسجدسلیمان با رویکرد تحقق اهداف مدیریت شهری و اجرای تعهدات در راستای تامین رفاه، آسایش و جلب رضایتمندی شهروندان بوده، و از جمله تمهیدات اندیشیده شده در برنامه های روزانه است.

سلیمانی ادامه داد و افزود: اجرای پروژه ترمیم و بهسازی معابر پرتردد و مهم مناطق شهری بدلیل استهلاک بالای آسفالت معابر شهری و بمنظور مهیا نمودن معابر، با کیفیت مطلوب تر جهت تردد شهروندان از سوی شهرداری از جمله برنامهایی است که به مرور در طول سال محقق می گردد.

این مقام مسئول در پایاین یادآور گردید: رضایتمندی شهروندان سرمایه و تکیه‌گاهی برای شهرداری است، و ما تلاش می‌کنیم تا با شناسایی بهتر نیازهای شهروندان و برنامه‌ریزی به موقع و صحیح برای رفع آن‌ها، احساس رضایت و رفاه آنان را افزایش دهیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مسجد سلیمان

    منبع خبر

    شهرداری مسجد سلیمان

    شهرداری مسجد سلیمان یک شهرداری در شهر مسجد سلیمان می باشد

      نظرات