هدف شورای پنجم، رسیدگی بیشتر به مناطق کمتر برخوردار است

هدف شورای پنجم، رسیدگی بیشتر به مناطق کمتر برخوردار است

رییس شورای اسلامی شهر کرمان در نشست محله ای بنی هاشم:

هدف شورای پنجم، رسیدگی بیشتر به مناطق کمتر برخوردار است

نشست محله ای شورای اسلامی شهر کرمان با حضور اعضای شورا و جمعی از مدیران شهری در مسجد خدایی محله بنی هاشم برگزار شد.

رییس شورای شهر در این نشست با اشاره به نمود ارتقای فرهنگی شهروندان محله بنی هاشم در بیان کارشناسی و منطقی مطالبات شهری گفت: تشریک مساعی و تعالی فرهنگی محله، تاثیر فرهنگسرا را در این زمینه تایید می کند.

محمد فرشاد با بیان این که شوراها در امتداد یکدیگر قرار گرفته اند افزود: برنامه ها و سیاست های شوراها در دوره های مختلف ادامه می یابد.

وی با بیان این که شهرداری بازوی اجرایی شورا است گفت: وظیفه شورا نیز سیاست گذاری در حوزه نیازها و خواسته های بحق شهروندان و پیگیری آن ها است.

فرشاد احداث پارک بزرگ گردشگری در منطقه یک را در آبادانی محله تاثیرگزار دانست و افزود: هدف شورای پنجم، رسیدگی بیشتر به مناطق کمتر برخوردار است تا فاصله بین محله های برخوردار و کم برخوردارکاهش یافته و تعادل نسبی برقرار شود.

وی از تعامل شورا و شهرداری با نهادهای مرتبط خبر داد و خاطرنشان کرد: اختصاص زمین موردنیاز برای کاربری آموزشی و انتظامی، به روزکردن سیستم های خدماتی در راستای کاهش بروکراسی و افزایش فعالیت های عمرانی در محله بنی هاشم در اولویت کاری شورای شهر و شهرداری قرار می گیرد.

همچنین رییس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت و محیط زیست با بیان این که حضور و مطالبه گری شهروندان محله بنی هاشم در ایجاد تغییرات مثبت، موثر بوده است گفت: برای رفع آبگرفتگی منطقه، چاه های جذبی بیشتری لازم است؛ همچنین دو سیل بند دیگر نیز برای جلوگیری از خسارت حوادث احداث شده است.

علی خدادادی با اشاره به بهره برداری از پمپ بنزین ابتدای شهرک و آسفالت معابر اصلی و فرعی محله افزود: برای افتتاح تقاطع سیدی نیز چندین جلسه اضطراری برگزار شد تا پیمانکار به تکمیل پروژه متقاعد شود.

در ابتدای این نشست صمیمانه، عضو شورای اجتماعی و شهردار محله بنی هاشم به بیان داشته ها و خواسته های شهروندان محله پرداخته و تسریع در ارائه خدمات شهری از سوی شهرداری را خواستار شدند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر کرمان

    منبع خبر

    شورای شهر کرمان

    شورای شهر کرمان یک شورای شهر در شهر کرمان می باشد

      نظرات