مهندس مهدلو شهردار زرند: جداول فرسوده بلوار ازادی ظرف چند روز آینده تعویض خواهند شد .

منتخب شورای شهر زرند به موضوع زیباسازی معابرو فضاهای شهری اشاره کرد و با اعلام اینکه نقش شهرداری در پویایی و زنده کردن فضا و سیمای شهری نسبت به همه دستگاه‌ها بالاتر و مهم‌تر است گفت: با توجه به نقش جداول سطح شهر در راستای ایجاد فضاهای مناسب شهری و اولویت بالای زیباسازی و ایجاد مبلمان شهری در پروژه‌های شهرداری، اجرای عملیات تعویض جداول شهر در دستور کار شهرداری زرند قرار گرفته است .

مهندس محمد رضا مهدلو از برنامه سال جاری شهرداری برای تعویض جداول فرسوده خبر داد و گفت:توجه به اهميت و ضرورت مسائل عمراني شهر ،مدیریت شهری شهرداری زرند در نظر دارد تعویض جداول فرسوده بلوار ازادی را به متراژ4000متر طول در دستور کار خود قرار دهد .

شهردار زرند با بيان اينکه ساماندهي و رفع نواقص جداول در سطح معابر از اقدامات خدمات رساني شهرداري به شهروندان است تصریح کرد:برای اجرای این طرح بالغ بر 160میلیون تومان هزینه از سوی شهرداری زرند در نظر گرفته شده است .

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با اعتبارات بیشتر بتوانیم خدمات عمرانی و زیرساختی خوبی را در این خصوص به شهروندان ارائه کنیم و گامی موثر در جهت عمران و آبادانی شهر برداریم .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات