از مسئولان استانی می خواهیم در جهت تایید گزینه شورا برای شهرداری ساری تلاش کنند

از مسئولان استانی می خواهیم در جهت تایید گزینه شورا برای شهرداری ساری تلاش کنند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ساری، شمشیربند در جریان پنجاه و یکمین جلسه این نهاد که صبح شنبه 12 مرداد 98 به صورت غیرعلنی برگزار شد، پس از انتخاب عباس رجبی بیجاربنه بعنوان شهردار ساری اظهار داشت: اولاً از آقای مهندس فرزانه قدردانی و تشکر می کنم چرا که در مدتی که سکاندار سرپرستی شهرداری بود تلاش فراوانی برای پیشبرد امور انجام داد و ما اعضای شورا باید تا زمانی که ابلاغ رسمی شهردار جدید از سوی وزیر محترم کشور صادر شود، از آقای فرزانه کما فی السابق حمایت کنیم تا ایشان مأموریتش را به نحو احسن به پایان برساند.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت حال حاضر شهرداری ساری گفت: وضع شهر خیلی خوب نیست و مردم از اوضاع ناراحت هستند. از ریاست شورا می خواهم تا جلسه ای را با سرپرست شهرداری ترتیب دهند تا برخی از پرسنل شهرداری که برایشان مأموریتی تعریف نشده، ساماندهی شوند. البته کار در شهرداری تعطیل نیست اما می خواهم بگویم که باید به کارها سرعت بخشیده شود.

شمشیربند در خصوص انتخاب شهردار ساری نیز اذعان داشت: خدا شاهد است صحبت هایی که مطرح می کنم را فارغ از نتیجه انتخاب شهردار و در هر صورت بیان می کردم. انتخاب شورا برای طی مراحل قانونی به مراجع چهارگانه تایید صلاحیت می رود و روند قانونی اش را طی خواهد کرد اما خواهشم از مسئولان استانی این است که تلاش مضاعفی انجام دهند تا کار شورا به انتخاب مجدد نکشد چرا که مردم در دو سال باقیمانده از عمر شورای پنجم منتظر اتفاقات خوبی هستند.

وی با تأکید بر اینکه مدیریت شهری ساری همواره تابع تصمیمات حاکمیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: ان شاالله مسئولان امر تصمیماتی بگیرند که تأمین کننده منافع مردم، شهر و استان مان باشد و تمکین از تصمیمات مراجع قانونی وظیفه شرعی همه است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات