مصطفی بابایی بعنوان رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ساری انتخاب شد + تصاویر

مصطفی بابایی بعنوان رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ساری انتخاب شد + تصاویر

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ساری، در این جلسه که از ساعت ۱۰‌ صبح روز یکشنبه ۳۰ تیر ۹۸ در تالار جلسات ساختمان جدید شورا برگزار شد، قاسمی، یوسفی و آقامیری اعضای شورای اسلامی شهر ساری و رمضانپور، گوران و عظیمی فر اعضای هیأت امنای مرکز پژوهش ها حضور داشتند.

قاسم قاسمی عضو هیأت امنا مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ساری در این جلسه با بیان اینکه فردی پژوهشی است، اظهار داشت: هرگز حاضر نیستم کیفیت را فدای سرعت در کارها و برنامه ها کنم و مرکز پژوهش ها نیز به کیفی سازی امور کمک شایانی خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه مرکز پژوهش ها باید با ساز و کار مناسبی به طور جدی در تصمیم گیری ها و برنامه های مدیریت شهری نقش آفرین باشد، افزود: اگر این مرکز نتواند به افزایش درآمدها، کاهش هزینه ها و همچنین جلوگیری از انحراف بودجه شهرداری کمک کند، وجودش اهمیتی نخواهد داشت.

قاسمی دعوت از سایر اعضای شورای شهر به جلسات هیأت امنای مرکز پژوهش ها و استفاده از نظرات کارشناسی آنها در پیشبرد اهداف مرکز را ضروری دانست و تصریح کرد: برای ساختارمند نمودن مرکز پژوهش ها آمادگی کامل داریم.

کوروش یوسفی ساداتی دیگر عضو هیأت امنای مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ساری نیز به خلاء یک مرکز پژوهشی در مدیریت شهری در ابتدای دوره پنجم شورا اشاره کرد و گفت: اعضای شورا به صورت جدی نسبت به ایجاد مرکز پژوهش ها حساسیت داشته و با رأی موافق تمامی اعضا این مرکز تأسیس شد.

وی با بیان اینکه دو درصد از بودجه سال 98 شهرداری ساری به امور پژوهشی و تحقیقاتی اختصاص یافته است، اذعان داشت: با این وجود متأسفانه هنوز حتی یک پروژه پژوهشی در ساری آغاز نشده که با برگزاری این جلسه و مشخص شدن رئیس مرکز به آینده آن خوشبین هستم.

سید علی آقامیری عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر ساری هم در این جلسه تأسیس مرکز پژوهش ها را یکی از تصمیمات مهم و راهبردی شورای پنجم قلمداد کرد و گفت: این تصمیم به تبعیت از استانهای دیگر اتخاذ و اجرایی شد.

وی ابراز امیدواری کرد با هماهنگی و همکاری اعضای شورا و صاحب نظران مرکز پژوهش ها بتواند تصمیم ساز واقع شود.

نادعلی رمضانپور عضو هیأت امنای مرکز پژوهش ها و عضو ادوار شورای اسلامی شهر ساری هم با ابراز خرسندی از تشکیل مرکز پژوهش های شورا گفت: بعد از گذشت چهار دوره از عمر شورا تأسیس این مرکز ضرورتی اجتناب ناپذیر بود و لذا جا دارد از بانیان آن قدردانی کنم.

وی با بیان اینکه مرکز پژوهش ها باید تأثیرات علمی خود را بر روی تصمیمات و عملکرد مدیریت شهری بگذارد، خاطرنشان کرد: جلوگیری از هزینه های اضافی و ارائه خدمات مطلوب تر به قریب به پانصدهزار شهروند ساروی می تواند از جمله خروجی های خوب این مرکز باشد که البته این مهم با برنامه ریزی صحیح و اصولی محقق خواهد شد.

انتخاب مصطفی بابایی بعنوان رئیس مرکز پژوهش پژوهش های شورای اسلامی شهر ساری

در ادامه این جلسه، اعضای هیأت امنای رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ساری، مصطفی بابایی رئیس حوزه ریاست و امور اداری شورا را به اتفاق آراء بعنوان رئیس این مرکز انتخاب کردند.

مصطفی بابایی پس از انتخاب بعنوان رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ساری در سخنانی از حُسن اعتماد اعضای هیأت امنا به وی تشکر و قدردانی کرد و گفت: مرکز پژوهش ها یک مرکز کاملاً قانونی است که برای آن دبیرخانه، ساختار و منابع انسانی تعریف شده است و لذا باید اهتمام ویژه در این خصوص داشت.

وی با بیان اینکه تمام تلاشش را برای رساندن مرکز پژوهش ها به جایگاه واقعی اش خواهد کرد، افزود: در این راه به همراهی، حمایت و پشتیبانی یکایک اعضای محترم شورا نیاز داریم.

بابایی خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین آسیب های پیش روی مدیریت شهری ساری این است که شهرداری و سازمان های تابعه هنوز خود را ملزم به دستیابی به منابع درآمدی پایدار نمی دانند و لذا یکی از اصلی ترین و محوری ترین برنامه های مرکز پژوهش ها کار در این حوزه حساس خواهد بود که امیدوارم با هماهنگی اعضای محترم شورا و مسئولان امر بتوانیم به حل این موضوع کمک کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات