یک مشاور بهره‌برداری از مراکز تجاری از چند پروژه...

شهردار اردکان از بازدید رضا سامی «مشاور بهره‌برداری از مراکز تجاری» از طرح‌هایی همچون احداث مجموعه گردشگری پارک اشراق، سیتی سنتر آزادی، مجتمع تجاری سلطان العلما و پارک بزرگ کوهستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان، اباذر غفوری سرمایه‌گذاری را عامل ایجاد درآمدهای پایدار شهرداری اردکان برشمرد و افزود: برای جذب سرمایه‌گذار به شرایط ویژه‌ و بسته‌های سرمایه‌گذاری نیاز است تا بتوانیم از این مشارکت‌ها و ظرفیت‌ها در مسیر تحول در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و تفریحی شهری بهره بگیریم.

شهردار اردکان خاطر نشان کرد: جذب سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی در حوزه مدیریت شهری مستلزم اعتمادسازی است و در شهر اردکان نیز این مهم بایستی موردتوجه قرار گیرد.

وی وجود جذابیت‌های مختلف سرمایه‌گذاری با توجه به نیاز و استقبال مردم و عدم وجود مراکز خرید و تفریحی و ورزشی و گردشگری مناسب را ازجمله فرصت‌های بسیار خوب و مناسب در جهت سرمایه‌گذاری در سطح شهر نام برد و تصریح کرد: امیدواریم با دعوت از متخصصین امر و همچنین سرمایه‌گذاران اقدامات مؤثری در جهت احیا، فرصت‌ها و پروژه‌های سرمایه‌گذاری ازدست‌رفته، شاهد باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اردکان

    منبع خبر

    شهرداری اردکان

    شهرداری اردکان

    شهرداری اردکان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر اردکان می باشد

      نظرات