پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان، فرزندان همکار صنعت آب و...

پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی فرزندان همکار صنعت آب و برق گلستان با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان و دیگر مدیران صنعت آب و برق استان و 100 نفر شرکت کننده از شرکت های آب منطقه ای، آب و فاضلاب روستایی، آب و فاضلاب شهری و توزیع برق گلستان در محل سالن جلسات مرکز بهداشت گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق گلستان گفت: این مسابقات در 4 رشته حفظ قرآن، قرائت و اذان، مفاهیم و آموزه های قرآن و نماز برگزار شد.
حجت الاسلام سعید بیرقدار با بیان اینکه هدف از رقابت ها ترویج فرهنگ قرآنی و آشنا نمودن بیشتر خانواده ها با فضای قرآن و سبک زندگی قرآنی است، تصریح کرد: نفرات برتر این مسابقات در دو بخش برادران و خواهران به مرحله کشوری راه می یابند.
دبیر شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان گلستان خاطرنشان کرد: اهل بیت حقیقت قرآن هستند و هدایت بشریت ثمره ارتباط با قرآن است.
بیرقدار ادامه داد: اندیشیدن در قرآن عبادت بسیار بزرگی است و چنانچه خواهان این هستیم که نور پروردگار را در زندگی و کار خود درک کنیم باید با قرآن به عنوان معجزه نبی مکرم اسلام (ص) انس داشته باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گلستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گلستان

    شركت آب منطقه‌ای گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات