آبرسانی به شهر امیر کبیر تا دو ماه آینده

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی گفت: آبرسانی به شهر جدید امیرکبیر با اعتبار 50 میلیارد ریال تا 2 ماه آینده به پایان می رسد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز اراک، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی با اشاره به اینکه عمده مشکلات شهر امیرکبیر اراک کمبود منابع آبی است گفت: طرح آبرسانی به شهر جدید امیرکبیر با اعتبار 50 میلیارد ریال تا 2 ماه آینده به پایان می رسد .

مهندس عزت اله آمره ای افزود: : تاکنون چند عملیات حفاری برای تامین آب آشامیدنی ساکنان شهر  امیرکبیر اراک توسط این شرکت انجام شده  اما یا عملیات حفاری به سطوح سنگی رسیده یا آب بی کیفیت بوده است .

وی ادامه داد: تعهد دولت برای تامین آب  ۲۵ هزار نفر جمعیت در این شهر جدید بوده است و آب مورد نیاز برای اضافه جمعیت احتمالی باید از طریق شرکت عمران امیرکبیر تامین شود .

مهندس آمره ای گفت:آبرسانی به شهر امیرکبیر اراک از جمله طرح هایی است که به علت مهم بودن موضوع خدمات شهروندی در کمترین فرصت درحال انجام است .

یادآور می شود دو روز پیش جمعی از مردم ساکن در شهر امیر کبیر با حضور در استانداری مرکزی از مسئولان خواستند به مشکلات این شهر تازه تاسیس رسیدگی کنند .

شهر جدید امیر کبیر واقع در کیلومتر۴۰ محور اراک - سلفچگان در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ هکتار با محدوده  قانونی برای اسکان حدود ۱۰۰ هزار نفر طراحی شده که با توجه به قرار داشتن این شهر در مسیر جاده اراک به تهران از موقعیت خوبی برخوردار است .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی یک شرکت می باشد

      نظرات