پیشرفت رسانه ها فساد را در جامعه کاهش می دهد

مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی در نشست «هم اندیشی رسانه و نیرو» که 12 مرداد به میزبانی شرکت آب منطقه ای استان در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد گفت: پیشرفت رسانه ها فساد را در جامعه کاهش می دهد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان زین الدینی در این همایش افزود: مهمترین اهدافی که در هر سازمان توسط مدیران روابط عمومی پیگیری می شود مبتنی بر سه اصل پاسخگویی، شفاف سازی و همچنین دسترسی به مدارک و اسناد استوار است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در شرایط خاص اقتصادی قرار داریم که ضرورت دارد الگوهای مناسبی برای توسعه اقتصادی فرهنگی و دور زدن موانع توسعه یافتگی با همکاری همه دستگاه های دولتی و غیردولتی طرح ریزی شود.

زین الدینی تصریح کرد: رسانه ها و خبرنگاران در سایه مطالبه گری عمومی شهروندان در راستای توسعه، استقلال و اجرای طرح ها و الگوهای مناسب اقتصادی برای افزایش امید در جامعه قلم فرسایی کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی در ادامه درباره نقش و اهمیت رسانه ها در پیوستگی و اطلاع رسانی افکار عمومی گفت: رسانه ها و خبرنگاران به عنوان یکی از مهم ترین اضلاع مهم مثلث توسعه اقتصادی مطرح هستند.

وی در این همایش به رونمایی طرح همیاران آب در استان اشاره کرد و گفت: این طرح برای نخستین بار در کرمان اجرا شد و خوشحالیم که این روند به الگوپذیری از طرح های موفق در سایر استان ها در حال شکل گیری است.

زین الدینی همچنین از تشکیل شورای اطلاع رسانی آب با همکاری مدیران روابط عمومی، خبرنگاران و اصحاب رسانه خبر داد.

وی در ادامه از رسانه ها و روابط عمومی ها به عنوان پایگاه انقلابی یاد کرد و گفت: رسانه و روابط عمومی قطب واحد اطلاع رسانی هستند که به طور یقین روابط عمومی بدون رسانه ماهیت خود را از دست خواهد داد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات