جمع آوری یک دستگاه پمپ غیر مجاز در شادمهن فیروزکوه

سرپرست امور منابع آب فیروزکوه از توقیف یک دستگاه پمپ غیرمجاز در شادمهن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "وحید مرادی نسب" با اعلام این مطلب اظهار کرد: با پیگیر یهای اکیپ گشت و بازرسی امور آب فیروزکوه در راستای صیانت از منابع آب های سطحی و زیرزمینی، این شهرستان اقدام به جمع آوری یک مورد پمپ منصوبه بر روی رودخانه فرح رود، جهت پمپاژ غیرمجاز به اراضی بالادست نمود.

مرادی نسب ضمن تاکید بر اهمیت این موضوع اظهار داشت: پس از ابلاغ اخطاریه به متخلفین و فراخوان آن ها در خصوص عمل غیرقانونی در خصوص استفاده غیرمجاز از انفال عمومی با همکاری مالکین تعداد یک عدد پمپ آب جمع آوری و به پارکینگ منتقل گردید.

سرپرست امور منابع آب فیروزکوه در ادامه افزود: تعداد دیگری از پمپ ها و ادوات غیرمجاز توسط اکیپ گشت و بازرسی امور شناسایی شده که در روزهای آتی جمع آوری خواهد شد.

وی ادامه داد : ضمن انجام این عملیات 2 مورد اخطاریه در بخش آبهای سطحی و 3 مورد در بخش آب های زیرزمینی به بهره برداران غیرقانونی ابلاغ گردید.

مرادی نسب در پایان خاطر نشان کرد: امور منابع آب شهرستان فیروزکوه با توجه به وظیفه ذاتی خود بر اساس قانون با هر گونه تخلف در زمینه آبهای سطحی و زیرزمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد نمود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات