پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه فرزندان کارکنان صنعت آب و برق...

دبیر شورای فرهنگی شرکت آب منطقه ای یزد، با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه فرزندان کارکنان صنعت آب و برق استان گفت: در این دوره از مسابقات از شرکت آب منطقه ای یزد «مبینا مختار» در رشته مفاهیم رتبه اول استانی و «مونس پارسائیان» رتبه دوم استانی را در رشته حفظ کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، «سمیرا فاخرزاد» با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه فرزندان کارکنان صنعت آب و برق استان، اظهار کرد: این دوره از مسابقات که دوم مردادماه برگزار شد براساس دستورالعمل دفتر فرهنگی وزارت نیرو هر دو سال یک بار برگزار می شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات از شرکت آب منطقه ای یزد «مبینا مختار» در رشته مفاهیم رتبه اول استانی و «مونس پارسائیان» رتبه دوم استانی را در رشته حفظ کسب کردند.

دبیر شورای فرهنگی شرکت آب منطقه ای یزد، با بیان این که در این مسابقات 350 نفر از فرزندان کارکنان در رشته های مفاهیم، آموزه های قرآنی، حفظ و قرائت در رده های سنی 6 تا 18 سال شرکت کردند، گفت: هدف از برگزاری این چنین مسابقات ترویج فرهنگ قرآنی در بین فرزندان کارکنان صنعت آب و برق است.

گفتنی است: شورای فرهنگی شرکت آب منطقه ای یزد در ارزیابی سال 97 موفق به کسب رتبه اول کشوری در بین شرکت های آب منطقه ای شده است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای یزد

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای یزد

    شركت آب منطقه‌ای یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات