دیدارمدیرامور آبفار  شهرستان كلاله با امام جمعه شهر فراغی

دیدارمدیرامور آبفار شهرستان كلاله با امام جمعه شهر فراغی

در آستانه فرا رسیدن عید سعید، قربان ، بخشدار پیشکمر به همراه مدیرامور آب و فاضلاب روستایی، دامپزشکی شهرستان، شهردار و اعضای شورای شهر با امامان جمعه شهرفراغی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان حسین سعیدی راد مدیر آبفار این شهرستان، در این دیدار به ارائه گزارشی از روند تأمین آب شرب سالم و بهداشتی مشترکین مجتمع آبرسانی زاو پرداخت و از بهره‌مندی 73 روستای شهرستان کلاله، مرواه تپه و شهرفراغی با جمعیت بیش از 52000 نفر از خدمات امور آب و فاضلاب روستایی این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه امامان جمعه و ائمه جماعات نقش به سزایی در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در بین مردم دارند، خواستار آن شد تا در نماز جمعه به این مهم به ویژه در حوزه آب شرب روستایی و بیان مشکلات کمبود در حوزه آب و صرفه جویی در آن پرداخته شود.

امام جمعه شهر فراغی نیز در پایان با قدردانی از خدمات دولت به مردم بر لزوم توجه بیش از پیش به فرهنگ سازی، برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت های موجود درجهت ارتقاء فرهنگ مصرف آب و تعامل مسئولین با مردم را خواستار شدند و نقش روحانیت را در این راستا تاثیر گذار دانست.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات