تقدیر مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو از مدیر روابط عمومی آبفار خراسان رضوی

تقدیر مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو از مدیر روابط عمومی آبفار خراسان رضوی

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو با اهدای تقدیرنامه ای به مدیر روابط عمومی آبفار خراسان رضوی، از تلاش های وی در حوزه روابط عمومی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، در تقدیرنامه ای که از سوی صدیقه ببران، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو به مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی این شرکت اهدا شده، آمده است:

“جناب آقای سید رضا موسوی

رئیس محترم اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان

توسعه و تحق اهداف متعالی وزارت نیرو مرهون تلاش مستمر مدیران و متخصصانی است که دانش و عمر گرانبهای خود را سرمایه ای بلند و سرافرازی و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داده اند. بی تردید بخش عظیمی از این موفقیت ها در گرو ارتباطات هوشمندانه و ارزنده ای است که روابط عمومی ها با ذینفعان و رسانه ها جامعه فرهنگی دارند لذا نقش جنابعالی در استمرار ای تعاملات در ارتقاء سطح آگاهی بخشی و پیاده سازی اهداف ترسیم شده وزارت نیرو قابل تقدیر و ستودنی است.

اینجانب ضمن قدردانی و تشکر ویژه و اهدا این لوح تقدیر توفیق روز افزون و سعادت و سلامتی شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت نموده و امیدوارم همواره در پرتو عنایات امام مهربانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در تمام مراحل کاری و زندگی پیروز و سربلند باشید.”

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

منبع خبر

شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

    نظرات