آغاز عملیات نشت یابی شبکه آبرسانی در 8 شهر استان یزد

مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش آب بدون در آمد شرکت آبفا از آغاز عملیات شناسایی نشت های احتمالی و نامرئی در شبکه توزیع ، انشعاب و خطوط انتقال با استفاده از تجهیزات پیشرفته نشت یابی در هشت شهر استان یزد خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد :  سیاوش پاکدل گفت :  این عملیات در 295 کیلومتر از شبکه آبرسانی به تفکیک در شهرهای ابرکوه(25کیلومتر)، اشکذر(10کیلومتر) ، بافق(50کیلومتر)، تفت(30کیلومتر)،مهریز(50کیلومتر)، میبد(70کیلومتر)، ندوشن(30کیلومتر) و هرات (30کیلومتر) اجرا خواهد شد .

پاکدل اظهارداشت : این عملیات تاکنون در شهرهای تفت و مهریز به پایان رسیده  که با کشف و مرمت نشت های یافته شده حدود 4 لیتر بر ثانیه یعنی 126 هزار متر مکعب در سال از هدر روی آب در این شهرها جلوگیری شده است .

وی خاطرنشان کرد : عملیات نشت یابی  در این شهرها با هدف جلوگیری از هدررفت و مدیریت مناسب تر شبکه توزیع آب و با اعتباری بالغ بر 876 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت در حال انجام می باشد .

مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش آب بدون در آمد شرکت آبفا افزود : میزان آب بدون در آمد در شرکت آبفای یزد بر اساس بالانس  97 ، 16.8 درصد یعنی از پایین ترین ارقام در سطح شرکت های آبفای سراسر  کشور می باشد و  از این مقدار 9.5 درصد سهم هدررفت واقعی بوده است .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان یزد

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان یزد

    شرکت آب و فاضلاب استان یزد

    شرکت آب و فاضلاب استان یزد یک شرکت در شهر یزد می باشد

      نظرات