ایجاد زیرساخت برق در استان ایلام از اولویت‌های کاری شرکت برق منطقه‌ای غرب است

مدیرعامل برق غرب در نشست توسعه استان ایلام گفت: ایجاد زیرساخت برق در استان ایلام از اولویت‌های کاری شرکت برق منطقه‌ای غرب است.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، "علی اسدی" مدیرعامل این شرکت در نشست توسعه استان ایلام و اجرای زیرساخت‌های این استان که به میزبانی "سلیمانی‌دشتکی‌" استاندار ایلام برگزار شد، گفت: شرکت برق منطقه‌ای غرب در راستای اجرایی شدن دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی ، رونق تولید و فراهم نمودن زیرساخت‌های توسعه استان ایلام، آمادگی کامل داشته و ایجاد زیرساخت برق در این استان، از اولویت‌های کاری برق غرب است.

وی افزود: به منظور تأمین بار مشترکین به خصوص در بخش کشاورزی، توسعه پست 20/63 کیلوولت هلیلان و ایجاد زیرساخت های مناسب در دستور کار شرکت برق منطقه‌ای غرب قرار گرفت و اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال برای افزایش ظرفیت این پست از 30 به 60 مگاولت‌آمپر و توسعه فیدرهای خروجی آن از 6 به 10 فیدر، اختصاص داده شده است.

مدیرعامل برق غرب در پایان گفت: این شرکت برای تأمین انرژی مورد نیاز حوزه نفت و گاز در جنوب استان ایلام، اقداماتی از قبیل: ایجاد و احداث پروژه بزرگ 130 کیلومتری خط دو مداره با ولتاژ 230 کیلوولت، 15 کیلومتر خط با ولتاژ 132 کیلوولت و احداث تعداد شش فیدر خط 132 کیلوولت در ایستگاه‌های برق مهران و دهلران انجام داده است. لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات