ازجانبازان شاغل در صنعت برق استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد

ازجانبازان شاغل در صنعت برق استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد

» از 10 نفراز جانبازان شاغل در ستاد و نواحی بویراحمد و دنا با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و تعدادی از مدیران ارشد در محل ستاد این شرکت تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل این شرکت با اشاره به اینکه بدون از هیچ اغراقی ایثارگران، خانواده ایثارگر و شهدا باید در جامعه قابل احترام باشند گفت: این احترام و تکریم در سازمان ها نیزباید ساز و کار خود را داشته باشد و بطور خاص دیده شود.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد سالانه اقدام به برگزاری آئین های تجلیل از جامعه ایثارگری می نماید، اظهارداشت: اگر بتوانیم این جلسات را در حضور دیگر کارکنان برگزار کنیم، قطعا درک و شناخت بیشتری از همکاران ایثارگر خود پیدا خواهند کرد.

راهزادی با اشاره به اینکه همکاران ایثارگر، همواره روحیه ایثارگری و از خودگذشتگی را در عملکرد و برنامه های کاری شان را در اولویت قرار می دهند مشهود است، خاطرنشان کرد" که انتظار همین است زیرا کسی که در منطقه کارزار و در شرایط سخت جنگی، ایثارگری نموده است بدون تردید در حین کار و انجام وظایف محوله که در فضای امنی انجام می شود بهتر می توانند خود را نشان دهند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، در پایان این نشست از 10 نفر از جانبازان شاغل در ستاد و نواحی بویراحمد و دنا در سالن کنفرانس ستاد تجلیل شد.
لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات