با حضور جمعی از مدیران امور و کارشناسان امورهای مختلف نیروگاه طوس جلسه برنامه ریزی  تعمیرات نیمه اساسی واحد ۲ برگزار گردید

با حضور جمعی از مدیران امور و کارشناسان امورهای مختلف نیروگاه طوس جلسه برنامه ریزی تعمیرات نیمه اساسی واحد ۲ برگزار گردید

با توجه به شروع تعمیرات نیمه اساسی واحد ۲ در مهر ماه سال جاری با حضور جمعی از مدیران امور و کارشناسان امورهای مختلف نیروگاه طوس جلسه ای برای هماهنگی و برنامه ریزی فعالیت های تعمیراتی این واحد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق طوس، با توجه به ساعت کارکرد واحدها و براساس جدول زمانبندی اعلام شده از طرف معاونت راهبری تولید شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی، فعالیت های تعمیرات نیمه اساسی واحد ۲ قرار است از اواسط مهرماه سال جاری آغاز گردد. برای برنامه ریزی فعالیت های از پیش تعیین شده و انجام تعمیرات نیمه اساسی با هدف آمادگی هر چه بیشتر برای تولید برق پایدار درشبکه، جلسه ای با حضور جمعی از مدیران امور و کارشناسان امورهای مختلف برگزار گردید.

شایان ذکر است در این جلسه، چگونگی انجام فعالیتهای تعمیراتی و نظارتی مورد نیاز برای تعمیرات این واحد، مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرارگرفت.

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق طوس

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق طوس

    شرکت مدیریت تولید برق طوس

    شرکت مدیریت تولید برق طوس یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات