بازدید استاندار از پروژه های راهسازی شهرستان تنگستان استان بوشهر

بازدید استاندار از پروژه های راهسازی شهرستان تنگستان استان بوشهر

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی بوشهر

فرزاد رستمی در بازدید استاندار وهیات همراه از روند اجرای طرح‌های راهسازی استان بوشهر با تاکید بر تسریع  اجرایی پروژه‌های حوزه راه در استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر از راه‌های مواصلاتی ایمنی برخوردار است که تکمیل پروژه‌های بزرگراهی تسریع می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت پروژه‌های راهسازی تنگستان از اجرای طرح راهسازی چاه تلخ به دلوار پرداخت و بیان کرد: محور چاه تلخ به دلوار به طول 7 کیلومتر عملیات اجرایی آن امسال آغاز شد و براساس اعلام پیمانکار تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه برای اجرای این پروژه 840 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است خاطر نشان کرد: تکمیل این پروژه در اولویت برنامه‌ها قرار دارد که تلاش می‌شود بخشی از آن امسال وارد مدار بهره‌برداری قرار بگیرد.

رستمی به پروژه بزرگراه  تنگستان به  دشتستان پرداخت و گفت: در اجرای محور بزرگراهی اهرم به برازجان 218 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته که تکمیل آن به  148 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

وی طول بزرگراه اهرم به  برازجان را 54 کیلومتر دانست و تصریح کرد: 7 تقاطع همسطح و غیر همسطح و ابنیه فنی خاص در پروژه بزرگراهی اهرم به برازجان اجرایی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی با بیان اینکه پروژه بزرگراهی اهرم به برازجان در چهار قطعه عملیات اجرایی آن انجام می‌شود افزود: پروژه‌های راهسازی در نقاط مختلف استان بوشهر در حال اجراء است که تکمیل این راه‌ها تحول مهمی در این استان ایجاد می‌کند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر

    اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات