تکمیل جاده ملی « پاتاوه-دهدشت» نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان است

تکمیل جاده ملی « پاتاوه-دهدشت» نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان است

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد، عزیز فیلی اظهار داشت: شهرستان کهگیلویه یکی از مهمترین شهرستان‌های این استان بوده که ظرفیت‌های بالقوه و توانمندی‌های بسیاری دارد و چنانچه ما مدیران لیاقت داشته باشیم می‌توانیم این ظرفیت‌های بالقوه را به بالفعل تبدیل کنیم.

وی عنوان کرد: کهگیلویه منابع طبیعی و انسانی بسیار خوبی در سطح استان و حتی کشور دارد که بااستفاده از این ظرفیت‌ها کهگیلویه می‌تواند یک شهرستان تاریخی شود، بهتر است حاشیه‌ها را کنار گذاشته تا بتوانیم این منطقه را آباد کنیم.

فیلی تصریح کرد: مهمترین پروژه این شهرستان که یک پروژه ملی نیز به‌شمار می‌رود، جاده پاتاوه به دهدشت است که تاکنون مبلغ 600 میلیارد تومان برای آن هزینه شده و به 200 میلیارد تومان دیگر نیاز دارد و در تلاش هستیم که تا پایان سال جاری به‌بهره‌برداری برسد.

وی به مبلمان ضعیف شهر دهدشت اشاره کرد و افزود: دهدشت شاکله بسیار خوبی دارد اما به‌لحاظ مبلمان شهری هنوز جای کار بسیاری دارد که باید در طرح بازنگری شهری نسبت به این مهم توجه کرد و فرماندار جدید برای کارهایش برنامه‌ریزی داشته باشد و بداند می‌خواهد چه‌کار کند

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد

    اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات