بیمارستان قدس پاوه افتتاح شد

بیمارستان قدس پاوه افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهر سازی استان کرمانشاه، محمدجعفر علیزاده در اشاره به صرف اعتبار ۴۵ میلیارد تومانی برای ساخت بیمارستان پاوه گفت: مشکلات توپوگرافی قدری روند ساخت این پروژه را کند کرد.

علیزاده اشاره ای هم به پروژه در حال ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه داشت و افزود: با اتمام ساخت بیمارستان پاوه، تمرکز ما بر ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مجري ساختمانها و تاسيسات دولتي با اشاره به جهش اعتبارات این پروژه در امسال گفت: امسال بیش از ۶۲ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این پروژه اختصاص داده شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اعتبار ساخت اسکلت بیمارستان را ۹۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: امیدواریم با اعتبارات امسال، این پروژه پیشرفت مطلوبی پیدا کند.

علیزاده خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبار مناسب این پروژه قاعدتا سه ساله به بهره برداری می رسد.

مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت بیمارستان قدس پاوه در زیربنای ۸۶۰۰ مترمربع، گفت: برای ساخت این پروژه بیش از ۴۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: این بیمارستان در پنج طبقه احداث شده و بخش های مختلف زنان، اطفال، جراحی و داخلی با توجه به نیاز منطقه در آن لحاظ شده است.

مدیرعامل سازمان مجري ساختمانها و تاسيسات دولتي در خصوص شروع پروژه های بیمارستانی جدید در کشور نیز گفت: فعلا تمرکز بر تکمیل پروژه‌های در دست ساخت است.

گفتنی است در مراسم افتتاح بیمارستان قدس پاوه، ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه شهرستان ، مهندس بازوند استاندار کرمانشاه ،نماینده مردم اورامانات و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از زحمات و تلاش اداره کل راه و شهر سازی در ساخت و پیگیری این پروژه تقدیر کردند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات