اداره كل راه و شهرسازي استان يزد  بعنوان مقام برتر استانی در مديريت مصرف برق در ساختمانهاي اداري معر...

اداره كل راه و شهرسازي استان يزد بعنوان مقام برتر استانی در مديريت مصرف برق در ساختمانهاي اداري معر...

در راستای اهمیت و توجه به صرفه جویی در مصرف انرژی به ویژه انرژی برق، اداره کل راه و شهرسازی استان یزد موفق به دریافت لوح تقدیر ازچهارمین کنفرانس تجارب  برتر مدیریت مصرف بر ق گردید.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازي استان يزد به نقل از مجيد والاگهر دبيركارگروه مديريت انرژي اين اداره كل، به مناسبت هفته مديريت مصرف برق، در چهارمين كنفرانس تجارب برتر مديريت مصرف برق در ساختمانهاي اداري وی به نمایندگی از راه و شهرسازی استان موفق به دريافت لوح تقدير از مديرعامل شركت برق منطقه اي استان يزد برای مصرف بهینه برق در ساختمانهای اداری شد.

وي با اشاره به اينكه امسال 2 درجه دماي يزد نسبت به دو دهه گذشته افزوده شده و هر درجه افزايش درجه در كشور، نياز به 800 مگاوات مصرف برق را ايجاد مي كند و هزينه توليد تا توزيع و سرويس و نگهداري هر مگاوات  را نزديك به 10 ميليارد تومان عنوان كرد.

والاگهر ايجاد فرهنگ بهينه مصرف و اشاعه آن توسط مردمان ديار دارالعباده را امري حياتي خواند وخاطرنشان کرد اميد وارم با مديريت مصرف بهينه انرژي، زمينه توليد، اشتغال و رشد اقتصادي با استفاده از ظرفيت هاي انرژي الكتريكي در كشور و استان فراهم گردد.

دبیرکارگروه در ادامه افزود جادارد در همين جا از مساعدت كليه همكاران به ويژه مدير كل محترم ، معاون محترم توسعه و منابع و اعضاي محترم كارگروه مديريت سبز تقدير و تشكر نمايم وانتظار می رود در عرصه رعايت اصلاح الگوي مصرف در استان ، پيشرو باشيم. انشاالله

لازم به ذکر است دربخشی از لوح دریافتی که از سوی شرکت محترم توزیع برق استان به این اداره کل اهداء شده آمده است "مديريت مصرف برق يكي از فعاليتهاي مهم در راستاي استفاده از انرژي و حفظ ذخاير  ملي به شمار مي آيد و دستيابي به اين موضوع ، نيازمند حركت و تلاش گسترده همه بخشهاي مصرف با بهره گيري از تمام ظرفيت ها مي باشد. به نشانه سپاس از ارائه تجارب اجرائي جنابعالي و همكاران محترمتان در امر مديريت مصرف بهينه انرژي برق اين لوح تقديم مي گردد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان یزد

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان یزد

    اداره کل راه و شهرسازی استان یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات