نيروهاي رفع تخلفات شهري داراي كد شناسايي مي‌شوند

نيروهاي رفع تخلفات شهري داراي كد شناسايي مي‌شوند

مديركل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري اصفهان گفت: از ابتداي شهريورماه سال‌جاري نيروهاي رفع تخلفات شهري اصفهان داراي كد شناسايي مي‌شوند تا شهروندان در صورت رضايت يا عدم رضايت از نحوه عملكرد آنها مراتب را اعلام كنند.

حسن محمدحسيني اظهار كرد: شهروندان با توجه به كدهاي نيروهاي رفع تخلفات شهري مي‌توانند نظر خود نسبت به عملكرد آنها را به سامانه 137 اعلام كنند.

وي افزود: براي كاركنان اين اداره پرونده شخصي تشكيل شده تا بر اساس 21 شاخص در بخش‌هاي مختلف از جمله نوع برخورد با شهروندان، ماموريت و عملكرد به صورت روزانه و ماهانه مورد ارزيابي قرار گيرند.

مديركل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري اصفهان با بيان اينكه گزارش ناظران و تماس شهروندان با سامانه 137 يكي از ملاك‌هاي مهم براي ارزيابي كارمندان است، تصريح كرد: به ماموران خاطي پس از حضور ناظران در محل ماموريت و تحقيق در مورد نوع عملكرد آنان تذكر داده خواهد شد.

وي ادامه داد: هفته گذشته براي تعدادي نيرو كه عملكرد ضعيفي داشتند با برگزاري نشست و ارائه مشاوره سعي شد ضعف موجود در فرآيند كاري آنها رفع شود.

محمدحسيني تاكيد كرد: رفتار كاركنان رفع تخلفات شهري شهرداري اصفهان بايد در برخورد با خاطيان بيانگر فرهنگ عميق مردم جهانشهر تاريخي اصفهان باشد، زيرا چشم‌هاي زيادي رفتار آنان را بررسي مي‌كند.

وي افزود: در بخش سلامت رواني نيز براي ماموران پرونده سلامت تشكيل شده تا در صورت نياز جلسات مشاوره براي تصحيح نحوه برخورد اين افراد برگزار شود .

مدير كل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري اصفهان با بيان اينكه نظم و انضباط، نوع برخورد و رفتار نيروهاي اين اداره با شهروندان از سوي بازرسان تحليل و بررسي مي‌شود، گفت: كاركنان خط مقدم  و ركن مهم اداره كل پيشگيري و رفع تخلفات شهري هستند؛ از اين رو سعي كرده‌ايم با برگزاري كلاس‌هاي آموزشي و گفت‌وگو با برخي كارمندان، تغييراتي را براي هرچه بهتر كردن عملكرد آنان در خصوص رفع تخلفات شهري اعمال كنيم.

وي تصريح كرد: حدود 600 نفر نيرو در اداره كل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري اصفهان، مناطق و بخش ناژوان مشغول به فعاليت هستند كه عملكرد آنها به صورت روزانه بررسي و نظارت مي‌شود، اظهار كرد: در مناطق و بخش‌هاي مختلف اين اداره، ناظران و بازرساني به صورت محسوس و نامحسوس نوع فعاليت اين افراد را رصد مي‌كنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات