تعامل مطلوب شهرداری مشهد و رادیو زیارت

تعامل مطلوب شهرداری مشهد و رادیو زیارت

تعامل مطلوب شهرداری مشهد و رادیو زیارت

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی از تعامل مطلوب شهرداری مشهد با رادیو زیارت خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی شهرداری مشهد، محسن نصرپور در نشست هم اندیشی نخستین جشنواره تولیدات رادیویی زیارت که با حضور شهردار مشهد برگزار شد، گفت: در حال حاضر شبکه سراسری 24 ساعته رادیو زیارت در همه منازل در نقاط مختلف کشور قابل دریافت است. همچنین در شیراز، مشهد و قم از داخل ماشین از طریق موج اف ام امکان استفاده وجود دارد.
وی با بیان اینکه با راه اندازی این شبکه در تهران و خراسان شمالی، نیمی از جمعیت کشور از این شبکه رادیویی بهره‏ مند می‎شوند، ادامه داد: در آستانه پایان دومین سال آغاز به کار رادیو سراسری زیارت هستیم. این شبکه در تاریخ 27 مهرماه سال 96 به صورت آزمایشی و از 13 تیرماه سال 97 به‌ صورت جدی آغاز به کار کرد و طی مدت افتتاح رسمی 3300 ساعت تولید برنامه، 1600 برنامه 15دقیقه ای با تنوع برنامه‎‏ای؛ معرفت نفس، جوان و زیارت، اقتصاد و زیارت و .... داشته است.
نصرپور اضافه کرد: سعی شده در این شبکه ۵۰۰ بخش خبری، در جهت توسعه و ترویج امر زیارت تلاش و در تمامی ساختارها و قالب‎های رسانه‎‏ای برای همه اقشار مختلف با سن‎‏های مختلف برنامه تولیدی داشته باشیم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی اظهار کرد: رادیو زیارت با بهره‎‏گیری از امکان پخش رادیو از تلویزیون از طریق رادیو نما، انتقال عکس‌های زیبای زیارتی را برای عموم مردم فراهم کرده است. رادیو زیارت با همه‌ی محدودیت‌های خود تعامل و اقدامات خوبی در کنار سازمان‌های مرتبط با امر زیارت از جمله؛ شهرداری، سازمان حج و زیارت، اوقاف و .... داشته است.
*** تاکید بر تولیدات پژوهش محور
در ادامه نشست، محمدصادق براتی، معاون زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: اقتصاد زائر، سوغات زیارت، گردشگران سلامت نیز می‌توانند در تولیدات رادیویی و جشنواره‌ای به صورت ویژه‌تر مورد توجه قرار بگیرند.
وی ضمن تاکید بر مردمی بودن جشنواره و ایجاد زمینه‌ی حضور همگان در این جشنواره ادامه داد: برای همه امور باید برنامه‎ریزی دقیقی صورت بگیرد تا برای تولیدکنندگان فضای رغبت انگیزی به وجود بیاید.
وی اضافه کرد: چون اولین بار است این جشنوازه برگزار می‌شود درخواست می کنم جشنواره ای در شان این شهر و رادیو زیارت برگزار شود و برای تولیدات پژوهش محور در جشنواره اهمیت زیادی قائل شوند.
مهین ساعدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات