برای دومین سال مسابقات گل کوچک محلات برگزار میشود.

برای دومین سال مسابقات گل کوچک محلات برگزار میشود.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و‌ شورای شهر چناران مهندس هادی بارویی با اعلام این مطلب افزود؛ بمنظور شاداب سازی و ایجاد روحیه نشاط اجتماعی در بین نوجوانان و جوانان سطح شهر دومین دوره مسابقات گل کوچک محلات شهر در محل زمین ورزش پارک ملت برگزار میگردد.


وی گفت: بدنبال استقبال بسیار خوب نوجوانان و‌ جوانان محلات مختلف شهرمان چناران که از این مسابقات در تابستان سال پیش داشتند و‌تجربه موفق شهرداری، امسال نیر این مسابقات در سطح بالاتری و با حضور تیمهای بیشتر انجام میشود.


شهردار چناران با بیان اینکه یکی از رسالتهای مهم مجموعه شهرداری ها برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی میلاشد، بیان کرد: هم اکنون با بهره گیری از توان مدیریتی جمعی از فعالان فرهنگی و جوانان خوش ذوق شهرمان که به عنوان مجری برگزاری این مسابقات همراه شهرداری هستند و نگاه اعتمادامیزی که مجوعه مدی مدیریت برگزاری این دوره از مسابقات را به شکل مطلوبی بر عهده گرفته اند.

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت امیدواریم با برگزاری اینگونه برنامه ها بتوانیم گامی موثر در اجرای برنامه های اجتماعی که منجر به ترغیب جوانان و‌نوجوانان شهر به سمت فعالیتهای سازنده و سالم میشود، برداریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات