نصب 53 دوربین نظارتی و کنترل سرعت در معابر شهر کرمان

از ابتدای سالجاری تاکنون انجام شده است:

نصب 53 دوربین نظارتی و کنترل سرعت در معابر شهر کرمان

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری کرمان، از نصب 53 دوربین نظارتی و کنترل سرعت از ابتدای سال‌جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، علی زنگی‌آبادی افزود: راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ از ابتدای امسال در برنامه‌ی کاری ما قرار گرفت و با همت شهردار کرمان، معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری و حراست پیگیر شدیم و پیمانکار مربوط مشخص شد و در این راستا 53 دوربین نصب گردید.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر از این تعداد، 14 دوربین کنترل سرعت و مابقی نظارتی هستند .

وی ادامه داد: در واقع یکی از برنامه های اصلی این سازمان در سالجاری راه اندازی مرکز مانیتورینگ(پایش تصویری) در شهر کرمان و نصب دوربین های پایش تصویری در کلیه ورودی‌ها و معابر شهری بر اساس اولویت است.

زنگی‌آبادی تصریح کرد: با نصب و راه‌اندازي دوربين‌هاي پايش تصويري، امكان رصد رويدادهاي ترافيكي در معابر اصلي شهر فراهم می شود.

وی با اشاره به اینکه با نصب این دوربین ها تمام معابر اصلی و فرعی و رینگ شهر، تقاطع‌ها و بولوارها تحت پوشش نظارت تصویری و کنترل سرعت قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: با این اقدام تقریبا حدود 80 درصد تخلفات کاسته می شود.

زنگی آبادی با اشاره به اینکه این دوربین ها در کلیه ورودی های شهر، کمربندی ها و تقاطع های اصلی و همچنین خیابان ها و معابر اصلی بر اساس نیاز نصب خواهد شد، افزود: کنترل سرعت، تردد شمار، نظارت تصویری و نظم بخشیدن به عبور و مرور از جمله کارکردهای دوربین های سامانه پایش تصویری کرمان است.

مریم ایرانمنش

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات