دیدار رئیس و اعضای شورای شهر با جامعه مهندسی شهرستان

دیدار رئیس و اعضای شورای شهر با جامعه مهندسی شهرستان

در این نشست سید هادی فضلی رئیس شورای اسلامی شهر قائم شهر با اشاره به وجود رابطه همکاری و تعامل شورا و شهرداری قائمشهر با کانون مهندسین اظهار داشت: نشست‌ها و کارگروه‌های تخصصی خوبی در کانون مهندسین برگزار می شود ولی متاسفانه به دلایل مختلف شهرداری از آن انتفاع بایسته را نمی برد

رئیس شورای اسلامی شهر قائمشهر با بیان اینکه کانون مهندسین شناخت خوبی از مهندس صالح زاده شهردار قائم شهر به واسطه همکاری با وی داشته  اظهار داشت: ان شالله با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری و کانون مهندسین از تخصص و تجربه این کانون بهره بیشتری برده شود. ?مهندس یعقوبی رئیس کانون مهندسین شهرستان قائم شهر ضمن اعلام آمادگی این کانون که در حوزه‌های مختلف مهندسی دارای کارگروه‌های تخصصی می باشد جهت همکاری با شورا و شهرداری گفت: کانون مهندسین قائم شهر دارای افراد با تجربه ، متخصص و با انگیزه است که قصدشان کمک به شهر قائم شهر می باشد.

در ادامه اعضای کانون مهندسین به بیان نقطه نظرات خود و ارائه پیشنهادات و انتقادات در خصوص مسائل شهری پرداختند.

نصرالله دریابیگی عضو شورای اسلامی شهر قائم شهر با اشاره به حضور بسیاری از مهندسین قائم شهر در کانون مهندسین شهرستان گفت: بر اساس جایگاه مردمی و تخصصی که کانون مهندسین دارد می تواند کمک های زیادی به شهرداری و شورا نماید و از درد و رنج مردم کم کند.  عضو شورای اسلامی شهر قائم شهر  با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و رکود و تورم توامان که گرفتار آن هستیم اظهار داشت :بی‌توجهی به نخبگان ، مهندسین و شایسته‌سالاری را در گیلان و بم و سایر استان‌های کشور دیدیم.

وی افزود: کانون مهندسین یک بازوی قوی برای مدیریت شهری است که از آن استقبال می‌کنیم.

محمد نصیر متانی عضو و رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قائم شهر ضمن ابراز امیدواری برای رقم خوردن اتفاقات بهتر برای وضعیت شهری طی دو سال آینده گفت :قرار است فراخوانی برای اجرای فضاسازی شهری و نورپردازی و مسائل این چنینی انجام شود که در همین جا از کانون مهندسین نیز برای ارائه طرح ایده برای بهتر شدن سیما و منظر شهری دعوت می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:امیدوارم جلسات با کانون به صورت منظم تر برگزار شود تا از دل آن نتایج مثبت برای مردم قائم شهر رقم بخورد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر قائم شهر

    منبع خبر

    شورای شهر قائم شهر

    شورای شهر قائم شهر یک شورای شهر در شهر قائم شهر می باشد

      نظرات