همکاری و تعامل شهرداری اراک با موسسه قرض الحسنه مهر ایران

همکاری و تعامل شهرداری اراک با موسسه قرض الحسنه مهر ایران

جلسه همکاری و تعامل موسسه قرض الحسنه مهر ایران در ادامه همکاری شهرداری اراک با موسسات مالی این بار در محل شهرداری منطقه پنج و با حضور ابوالفضل شالی بگ شهردار منطقه پنج و حسین آبادی سرپرست موسسه مهر ایران برگزار گردید.
ابوالفضل شالی بگ در این جلسه بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی روز، بسیاری از شهروندان قدرت و تمایل پرداخت معوقات به کمیسیون ماده صد و پرداخت چک های برگشتی را ندارند، در همین خصوص شهرداری منطقه پنج در راستای تعاملات پیشین شهرداری اراک، با موسسه قرض الحسنه مهرایران وارد مذاکره و تعاملات بیشتر شد.
وی افزود: شهروندانی که شامل جرایم سنگین کمیسیون ماده صد وملزم به وصول چک های برگشت خورده هستند برای تسهیل در پرداخت دریافت وام به موسسه مذکور معرفی می شوند، که این امر علاوه به کمک و یاری رسانی به شهروندان باعث افزایش ساخت و ساز و رونق سازندگی و شفافیت و افزایش درآمد منطقه خواهد بود.
شالی بگ خاطر نشان ساخت: طرح تعامل شهرداری با موسسات اعتباری و مالی در خصوص تسهیل پرداخت معوقات و صدور پروانه های ساختمانی به صورت پایلوت در شهر اراک در حال برگزاری می باشد.
وی در خصوص نحوه همکاری موسسه مهرایران با شهرداری منطقه پنج توضیح داد: مقرر شد سه شنبه هر هفته نماینده ای از بانک در محل شهرداری منطقه حضور بهم رساند و شهرداری منطقه پنج با معرفی موعدی و یا بستگان درجه اول وی به بانک، فعلا تا سقف دویست میلیون ریال وام قرض الحسنه دریافت نماید و در صورت استقبال از این طرح امکان افزایش مبلغ وام تا پانصدمیلیون ریال هم خواهد بود.
وی در پایان به میزان سود ۴ درصدی وام و تاثیر بالای این تسهیلات در رضایت مندی شهروندان اشاره نمود.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات