معارفه سرپرست جدید اداره منابع آب شهرستان البرز

مراسم تودیع رئیس سابق اداره منابع آب شهرستان البرز و معارفه سرپرست جدید این اداره با حضور فرماندار شهرستان و معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای قزوین در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین؛ در این مراسم مهندس نصیری سرپرست فرمانداری شهرستان البرز با توجه به تأثیرات و پیامدهای جدی خشکسالی در کشور عنوان داشت: اقداماتی از قبیل افزایش آگاهی و اطلاع رسانی، آموزش مصرف صحیح آب و ایجاد تبلیغات محیطی در سطح شهر و روستاها می تواند از تأثیرات و پیامدهای خشکسالی بکاهد و حتی با رعایت قوانین و مقررات در مصرف منابع آبی، جلوگیری از حفر چاه های غیر مجاز، اصلاح الگوی کشت و استفاده از شیوه های نوین آبیاری بتوانیم شرایط مطلوبی را در استان در زمینه منابع آبی شاهد باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز در ادامه با اهداء لوح تقدیر از زحمات بی شائبه مهندس مهدیون در مدت تصدی مسئولیت قدردانی نمود و حکم انتصاب مهندس امان آبادی را به ایشان تقدیم داشت. در بخشی از این حکم انتصاب آمده است:

سرکار خانم امان آبادی

با سلام

با توجه به سوابق و تجربیات جنابعالی، به موجب این ابلاغ از تاریخ صدور با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره منابع آب شهرستان البرز تعیین و منصوب می شوید تا زیر نظر مسئول مربوطه به انجام امور محوله بپردازید. امید است با اتکال به خداوند متعال در انجـام وظایف موفق و موید باشید.

شایان ذکر است این انتخاب در راستای شایسته سالاری و انتصاب بانوان در سمت های مدیریتی برای اولین بار در سطح امورات تابعه شرکت آب منطقه ای قزوین صورت پذیرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای قزوین

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای قزوین

    شركت آب منطقه‌ای قزوین یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات