در تیرماه سال جاری بیش از 800 خبر در شهرداری تولید و منتشر شده است

در تیرماه سال جاری بیش از 800 خبر در شهرداری تولید و منتشر شده است

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ مهرابی گفت: این تعداد خبر، توسط رسانه‌های شهرداری قزوین شامل پورتال، رادیو شهر، هفته‌نامه پیام شهر، کانال خبر رسانی تولید و منتشر شده است .

این مسئول بیان کرد: در این مدت 225 خبر در پرتال شهرداری قزوین، 395 خبر در فضای مجازی، 27 خبر در هفته نامه پیام شهر و 202 خبر در رادیو شهر تولید و منتشر شده است .

مهرابی به انتشار اخبار حوزه های زیرمجموعه‌ شهرداری قزوین در پورتال اشاره و بیان کرد: در تیرماه سال جاری، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با 49  خبر بیشترین همکاری را در انتشار اخبار داشته‌ است .

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین سازمان زیباسازی 18 خبر، سازمان مدیریت آرامستان ها 16 خبر، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی 14 خبر در تیرماه تولید کردند.

وی ضمن قدردانی از همکاری رسانه ها در انتشار اخبار شهرداری قزوین، خاطرنشان کرد: از بین اخبار تولید شده در شهرداری قزوین، تعداد 157 مورد در رادیو قزوین و 135 مورد در سیمای مرکز قزوین بازنشر شده است.

این مقام مسوول یادآور شد: در این مدت، 228 خبر در خبرگزاری ها، 14 خبر در رسانه های سراسری و 51 خبر در رسانه های مکتوب محلی از شهرداری قزوین منتشر شده است.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات