پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور راه اندازی می شود

پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور راه اندازی می شود


پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور راه اندازی می شود

به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی به دنبال تصویب قطعنامه ۲۲ ماده ای هیئت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور که در ماده ۱۸ آن تاسیس پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان مورد تایید و تاکید قرار گرفته است، امروز اعضای شورای سیاستگذاری روابط عمومی شورای مرکزی در دیدار با مهندس رجبی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، چگونگی تاسیس و راه‌اندازی این پایگاه خبری را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در این دیدار پس از ارائه گزارش آقای دشتی زاد مدیر روابط عمومی شورای مرکزی در مورد اهداف و برنامه های تاسیس این پایگاه خبری، حاضرین آمادگی خود را برای تامین محتوا ومشارکت در تشکیلات پایگاه خبری اعلام داشتند.

مهندس رجبی در جمع اعضای شورای سیاستگذاری روابط عمومی سازمان گفت:ایجاد یک رسانه مستقل خبری- تحلیلی با عنوان پایگاه خبری تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان،از آن جهت اهمیت دارد که می‌توان ظرفیت های اطلاع رسانی تمامی سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها را حول یک محور گرد آورد و میزان نفوذ و تاثیرگذاری آن بر اجتماع بسیار بیشتر از یک وب سایت سازمانی خواهد بود.

به گفته وی ، ایجاد شبکه اطلاع رسانی یکپارچه به عنوان پایگاه خبری عزم جدی برای هم افزایی وتوسعه همکاریهای خبری در سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها به خصوص در واحدهای روابط عمومی را فراهم خواهد آورد که لازمه آن در اختیار داشتن دانش لازم برای حضور در عرصه اطلاع رسانی، تولید محتوا ، خبر و تحلیل است .

وی تاکید کرد به دلیل فراگیر شدن استفاده از اینترنت و نوآوریهای روزافزون کار در این حوزه، ایجاد جریان سریع اطلاع رسانی ضرورتی اجتناب ناپذیر برای تعمیق فعالیت های سازمان نظام مهندسی ساختمان به شمار می رود .

در این نشست اعضای شورای سیاستگذاری به عنوان هیئت موسس این پایگاه خبری به بیان مبسوط دیدگاههای خود در این زمینه پرداختند و آمادگی خود را برای ارزیابی وضع موجود و تعیین نقاط قوت وضعف وشناسایی فرصت‌ها و امکانات مورد نیاز این پایگاه خبری اعلام داشتند.
در این دیدار دو ساعته نحوه ارائه  آموزشهای تخصصی و تکمیلی مدیران و کارشناسان واحدهای روابط عمومی سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها، اجرای طرح منطقه بندی واحدهای روابط عمومی سازمان ها و تقویت نیروی انسانی و امکانات و تجهیزات آنها همراه با تدوین چارت تشکیلاتی واحدهای روابط عمومی مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

بر اساس مصوبات نشست شورای سیاستگذاری روابط عمومی سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها که مورد تاکید رئیس شورای مرکزی نیز قرار گرفت، جشنواره تخصصی انتشارات سازمانهای نظام مهندسی ساختمان و نیز ابتکارات و عملکرد واحدهای روابط عمومی توسط دبیرخانه جشنواره و مشارکت شورای سیاستگذاری روابط عمومی استان ها برگزار می شود.

گفتنی است، مدیران روابط عمومی سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان های خراسان رضوی، اصفهان ، قزوین ،گیلان، اردبیل، کردستان،قم و مشاور رئیس سازمان در کمیسیون آموزش شورای مرکزی، در شورای سیاستگذاری روابط عمومی استان ها عضویت دارند.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات