آتش‌نشانی بندرانزلی به تشک نجات مجهز شد

در مراسمی با حضور فرماندار، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی از تشک نجات حریق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرانزلی رونمایی شد.


به گزارش اداره ارتباطات شهرداری بندرانزلی و به نقل از ایرنا،

رئیس سازمان آتش نشانی بندرانزلی روز چهارشنبه در این مراسم اظهار کرد: این تشک ساخت کشور کره و در ابعاد ۴۸ متر مربع (۶در۸ متر)دارای دو فن و با قابلیت سقوط افراد تا ارتفاع ۴۵ متر و برای ساختمان های تا ۲۰ طبقه قابلیت بهره برداری دارد.

مهرداد رضاپور با اشاره به هزینه ۶۵۲ میلیون تومانی برای تجهیز سازمان آتش نشانی بندرانزلی  از سوی شهرداری افزود: ۳۵۲ میلیون تومان از این میزان اعتبار برای خرید تشک نجات، شش دستگاه تنفسی برای آتش نشانان به همراه دستگاه شارژ برای پر کردن سیلندر های اکسیژن و همچنین پمپ هیدرولیک برای نجات جان مصدومان در عملیات های رهاسازی تخصصی ماموران آتش نشانی و تیم واکنش سریع در تصادفات جاده ای و از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۰۰ میلیون تومان از هزینه های انجام شده از محل اعتبارات درآمدهای سازمان آتش نشانی بندرانزلی بوده، ادامه داد: ست کامل تجهیزات ایمنی فردی از جمله لباس ضد حریق ، کلاه ایمنی ، چکمه مخصوص آتش نشانان و دستکش ضد حریق برای ۴۰ آتش نشان و همچنین دستگاه توربوفن برای تخلیه دود در حریق های ساختمانی نیز خریداری و به تجهیزات آتش نشانی شهرستان بندرانزلی اضافه شده است.

وی یادآور شد:  عملیات بازسازی کامل سه خودروی آتش نشانی با کمترین هزینه توسط آتش نشانان بندرانزلی و با همکاری نیروهای فنی سازمان حمل و نقل شهرداری انزلی انجام و به ناوگان آتش نشانی اضافه شد.

رضاپور همچنین  با اشاره به ادامه روند ساخت ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی در کلویر بندرانزلی گفت: با توجه به افزایش ساخت و ساز ساختمان های بلند مرتبه در سطح شهر و لزوم خدمات رسانی به شهروندان در همه وضعیت بحرانی و حریق و حوادث در تلاش برای تامین اعتبار جهت خرید خودروی آتش نشانی مجهز به نردبان هیدرولیک برای ناوگان سازمان آتش نشانی بندرانزلی هستیم .

بندر انزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و ۷۰ آتش نشان در این شهر ساحلی به شهروندان خدمت رسانی می کنند.

آتش‌نشانی بندرانزلی به تشک نجات مجهز شد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بندر انزلی

    منبع خبر

    شهرداری بندر انزلی

    شهرداری بندر انزلی

    شهرداری بندر انزلی یک شهرداری در شهر بندرانزلی می باشد

      نظرات