افتتاح مسکن‌مهر پرند؛ شنبه آینده

افتتاح مسکن‌مهر پرند؛ شنبه آینده

www.BanaNews.irآخرین خبرهای دریافتی از زمان افتتاح سری اول واحدهای مسکونی‌مهر در شهر جدید پرند که پایتخت مسکن‌مهر کشور نامگذاری شده، حاکی است: شنبه هفته آینده قرار است نزدیک به ۲ هزار واحد مسکونی‌مهر در این شهر توسط مسوولان ارشد دولت به بهره‌برداری برسد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) بخش اعظم این مراسم افتتاح که به احتمال زیاد با حضور معاون اول رییس‌جمهور و به صورت قطعی توسط علی نیکزاد وزیر مسکن برگزار می‌شود به پروژه ۱۱۰۰ واحدی مپسا که در قالب صنعتی‌سازی مسکن در فاز ۳ پرند احداث شده، اختصاص دارد. این پروژه به صورت مشترک توسط وزارت مسکن، وزارت صنایع و وزارت تعاون اجرا شده است.

پیگیری‌های روز گذشته خبرنگار دنیای‌اقتصاد درباره نحوه افتتاح این پروژه در روز شنبه آینده، حاکی است: امروز صبح جلسه‌ای بین نمایندگان تام‌الاختیار سه وزارتخانه در دفتر شرکت عمران شهر جدید پرند با هدف هماهنگی انجام مراسم افتتاح و رفع مشکلات و موانع آن، برگزار می‌شود. صدور دفترچه قسط بانکی و سند برای این واحدها نیز در شرف انجام است. مسوولان وزارت مسکن در تلاشند برای افتتاح رسمی مسکن‌مهر در شهر جدید پرند، همه تدابیر لازم را انجام دهند. همچنین موضوع تحویل کلید واحدهای مسکونی آماده شده به اعضای تعاونی‌ها نیز موضوع مهمی است که مسوولان چند روزی است آن را در دستور کار قرار داده‌اند و قرار است در جلسه امروز پرند نهایی شود.

پرند بخاطر اینکه ۱۰ درصد کل مسکن‌مهر در آن در حال ساخت است به پایتخت مسکن‌مهر شهرت گرفته است. شهر بعدی که بیشترین مسکن‌مهر را در خود جا داده فقط دارای ۵۰ هزار واحد مسکونی است. این در حالی است که در پرند هم‌اکنون ۱۰۰ هزار واحد مسکن‌مهر در حال احداث است.

 

 

    نظرات