خدمات آب و برق کشور در بدترین شرایط تحریم قطع نشد

خدمات آب و برق کشور در بدترین شرایط تحریم قطع نشد

خدمات آب و برق کشور در بدترین شرایط تحریم قطع نشد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم:

خدمات آب و برق کشور در بدترین شرایط تحریم قطع نشد

لزوم ارائه آموزش‌های مهارتی حین خدمت به کارکنان دولت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه در بدترین شرایط تحریم‌هایی خارجی، خدمات آب و برق در کشور قطع نشد، یادآور شد: این مهم ناشی از نیروی انسانی متخصصی است که در وزارت نیرو مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، دکتر علی جان صادق پور در جلسه کارگروه توجیهی استقرار نظامنامه شغلی – سازمانی منطقه تهران که در تالار کوثر شرکت آب و فاضلاب استان قم و با حضور مدیران آموزش شرکت‌های آبفا و آبفار تهران، کرج و قم برگزار شد در سخنانی با اشاره به اهمیت بحث آموزش در شرکت‌های آب و فاضلاب اظهار داشت: سازمانی می‌تواند توسعه و ارتقا پیدا کند که به صورت پیوسته آموزش‌های مربوط به حوزه کار و تخصص خود را داشته باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با تاکید بر اینکه آموزش‌های عملی باید در حین خدمت به نیروی انسانی متخصص ارائه شود گفت: اگر این اتفاق رخ دهد همواره شاهد سازمانی پویا، شاداب و رو به رشد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو جزو وزارتخانه‌ها پیشتاز در حوزه ارائه آموزش‌های علمی، مهارتی و کارگاهی به کارکنان خود است، ابراز داشت: البته با وجود تاکیدات فراوان وزارت نیرو به بحث آموزش اما همچنان تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

دکتر صادق پور بر لزوم افزایش کیفیت در آموزش‌ها تاکید و تصریح کرد: آموزش‌ها باید حتی‌المقدور به صورت کارگاهی باشد تا فراگیران مباحث تئوری را به صورت عملی نیز تجسم کنند.

وی با بیان اینکه در بدترین شرایط تحریم‌هایی خارجی، خدمات آب و برق در کشور قطع نشد، یادآور شد: این مهم ناشی از نیروی انسانی متخصصی است که در وزارت نیرو مشغول به فعالیت هستند و آموزش‌های حین خدمت را نیز فراگرفته‌اند.

* پایه و اساس چرخه آموزش نیازسنجی است

رئیس گروه آموزش شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این جلسه پایه و اساس چرخه آموزش را نیازسنجی دانست و تصریح کرد: اگر نیازسنجی به درستی صورت گیرد می‌توانیم بدون هدر دادن وقت به اثربخشی دوره‌های آموزشی کمک کنیم.

وی با بیان اینکه اخیراً سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای شرکت‌های دولتی از جمله شرکت آب و فاضلاب کشور مشاغل جدیدی را مصوب کرد، گفت: لازمه اینکه مشاغل را با پست‌های جدید تطبیق دهیم این است که آموزش‌های لازم را ارائه دهیم.

خانم میرزایی با تاکید بر اینکه در همین راستا باید نیازسنجی‌ها مجدداً به صورت فردی و سازمان انجام شود، یادآور شد: نظامنامه شغلی و آموزشی  به ما کمک می‌کند بار دیگر نیازسنجی‌ها را انجام دهیم و با بازنگری دوره‌های آموزشی، دوره‌های جدید و اثربخشی را برنامه‌ریزی کنیم.

پایان خبر/

موضوع: اخبار عمومی
لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان قم

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان قم

    شرکت آب و فاضلاب استان قم

    شرکت آب و فاضلاب استان قم یک شرکت در شهر قم می باشد

      نظرات